Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Mazda MX-5 Miata έχει υποστεί μεγάλες αλλαγές από τότε που έκανε το ντεμπούτο του πριν από 30 χρόνια. Παρ’ όλες αυτές, η τέταρτη γενιά Miata ND εξακολουθεί να τιμά το οδηγικό και fun to drive πνεύμα των προκατόχων της και το παρακάτω βίντεο αναδεικνύει τη διαφορά επιδόσεων μεταξύ του τελευταίου Miata και των προκατόχων του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη γενιά του Mazda Miata NA έκανε θραύση με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1,8 λίτρων και 131 ίππων. Αποδίδει 152 Nm ροπής, η οποία κινεί το αυτοκίνητο των 990 κιλών.

Το Miata  έχει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1,8 λίτρων που αποδίδει 146 ίππους και 168 Nm ροπής. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς, ενώ το roadster ζυγίζει 1.065 κιλά.

Η τρίτη γενιά Miata  διαθέτει έναν μεγαλύτερο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με 160 ίππους και 188 Nm ροπής/ Είναι το πιο βαρύ της παρέας με 1.100 κιλά .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Miata ND είναι το πιο ισχυρό από την ομάδα, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων φυσικής αναπνοής που αποδίδει 184 ίππους και 205 Nm ροπής. Διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και ζυγίζει 1.030 κιλά.

Τον περασμένο Δεκέμβριο, η Mazda δήλωσε ότι πιθανότατα θα πρέπει να εξηλεκτρίσει το επόμενο Miata. Η αυστηροποίηση των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων θα μπορούσε να δώσει στους λάτρεις της αυτοκίνησης το πρώτο υβριδικό Miata. Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει τα σχέδιά της να προσφέρει κάθε μοντέλο της γκάμας της με κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης μέχρι το 2030.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης