Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως έχουμε πει αρκετές φορές, η Ε.Ε. έχει ήδη αποφασίσει από το 2035 να πωλούνται μόνο ηλεκτρικά οχήματα. Αυτοκινητοβιομηχανίες και χώρες, τρέχουν να προλάβουν να προσφέρουν στους πελάτες προσιτές επιλογές αλλά και ένα δίκτυο φόρτισης, ικανό να αντέξει τη νέα πραγματικότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπάρχουν όμως και χώρες που θέλουν να κάνουν τον παραπάνω κανόνα, πράξη, πολύ πριν τη λήξη της προθεσμίας, όπως η Νορβηγία που έχει ορίσει δικό της deadline για τους ICE κινητήρες, το 2025. Πρόκειται όμως για μία αγορά όπου ήδη 1 στα 2 αυτοκίνητα είναι ηλεκτρικά.

Μία δεύτερη σκανδιναβική χώρα, η Σουηδία, φέρεται να απαγορεύει τα οχήματα εσωτερικής καύσης από τους δρόμους της πρωτεύουσάς της από το 2025. Η πόλη είναι έτοιμη να απαγορεύσει την πρόσβαση σε οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε 20 οικοδομικά τετράγωνα στις οικονομικές και εμπορικές περιοχές της Στοκχόλμης. Τα μόνα οχήματα που θα επιτρέπονται στην περιοχή θα είναι ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υβριδικά φορτηγά και οχήματα με κυψέλες καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Στοκχόλμη λοιπόν θα είναι η πρώτη μεγάλη πρωτεύουσα που θα δείξει μηδενική ανοχή στα οχήματα εσωτερικής καύσης. Άλλες πόλεις σε όλο τον κόσμο έχουν θεσπίσει κάποια μέτρα για τη μείωση της ρύπανσης, αλλά καμία δεν φτάνει τόσο μακριά.

“Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον διαβίωσης για τους ανθρώπους που ζουν και εργάζονται εδώ”, δήλωσε στο SVT ο τοπικός νομοθέτης Lars Stromgren, αρμόδιος για την κυκλοφοριακή πολιτική. Κατά πόσο μία τέτοια απόφαση θα έχει αντίκτυπο στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα, μένει να το δούμε.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης