Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την αγωνιστική έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου της, η οποία προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Astra TCR σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε για να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα TCR Series (Touring Car Racing). Αναπτύχθηκε από κοινού με την Kissling Motorsport και μπορεί να το αγοράσει οποιαδήποτε ιδιωτική ομάδα θέλει να λάβει μέρος σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς αγώνες τουρισμού.

Βασίζεται στην τελευταία γενιά του Astra, αλλά φυσικά έχει τροποποιηθεί πλήρως. Το βάρος είναι μόλις 1.200 κιλά, φέρει αγωνιστικό bodykit, ρυθμιζόμενη πίσω πτέρυγα και εμπρός splitter, εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 378 χλστ. μπροστά και διπίστονες πίσω με δίσκους 265 χλστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλήρως ρυθμιζόμενες είναι οι αναρτήσεις, η δεξαμενή καυσίμου ασφαλείας έχει χωρητικότητα 100 λίτρων, ενώ δεν περιλαμβάνει κανένα ηλεκτρονικό βοήθημα. Κάτω από το καπό βρίσκεται o αναβαθμισμένος δίλιτρος κινητήρας turbo, απόδοσης 330 ίππων και 410 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με paddles αλλαγής στο τιμόνι.

Το Astra TCR είναι διαθέσιμο προς παραγγελία, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν τον Φεβρουάριο του 2016. Όσο για την τιμή του, κοστίζει 95.000 ευρώ, χωρίς όμως ΦΠΑ. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
   

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης