Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Sébastien Ogier οδηγός της Toyota Gazoo Racing τελείωσε την δοκιμή του με το hypercar της Toyota  GR010 HYBRID. Ενσωματώθηκε γρήγορα στην ομάδα και συμπλήρωσε συνολικά 84 γύρους, μαθαίνοντας με τον καλύτερο τρόπο το αυτοκίνητο.

Όπως και το Yaris WRC με το οποίο αγωνίζεται έτσι και το GR010 HYBRID είναι τετρακίνητο, οι διαφορές όμως των δύο αγωνιστικών είναι αρκετές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το GR010 HYBRID είναι ειδικά σχεδιασμένο για τους αγώνες πίστας circuit racing, παράγει τεράστια δύναμη Downforce και μέσω του υβριδικού κινητήρα παράγει 700 ίππους, αποδίδοντας όσο καλύτερα γίνετε σε μια πίστα. Δηλαδή σε ιδανικές συνθήκες.

Μετά τους πρώτους 32 γύρους της πρωινής προπόνησης ο Ogier είχε ήδη καταλάβει πως λειτουργεί το αγωνιστικό με το νούμερο 8 και ειδικά τα κρατήματα του, ήταν έτοιμος να τα δώσει όλα για την απογευματινή προπόνηση των 52 γύρων. 

Σε όλη αυτήν την διαδικασία συμμετείχε και ο «φρέσκος» νικήτης του πρωταθλήματος WEC Sébastien Buemi μαζί με τους Kazuki Nakajima και Brendon Hartley έδιναν οδηγίες και συμβουλές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Sébastien Ogier δήλωσε: 
«Ήταν πολύ συναρπαστικό να οδηγώ το GR010 HYBRID και απόλαυσα πραγματικά τον χρόνο μου στο αυτοκίνητο. Δεν έβαλα τον εαυτό μου σε καμία πίεση όσον αφορά τα αποτελέσματα γιατί υπάρχουν τόσες πολλές νέες παράμετροι για μένα. Έπρεπε να συνηθίσω την ταχύτητα στις στροφές, το φρενάρισμα, το πώς περιστρέφεται το αυτοκίνητο και το υβριδικό σύστημα, που είναι κάτι το ιδιαίτερο. Είναι διαφορετική νοοτροπία να κάνεις έναν γύρο και μετά να προσπαθείς να κάνεις καλύτερους στον επόμενο, σε σύγκριση με το ράλι όπου κάθε στροφή είναι μοναδική. Ευχαριστούμε την TOYOTA GAZOO Racing για αυτή την ειδική ευκαιρία να ανακαλύψετε αγώνες αντοχής.»

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης