Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Με φόντο τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, από όπου θα εκκινήσει ο φετινός αγώνας του Ράλλυ Ακρόπολις, μέσα από τον πολυχώρο «Διόνυσος Ζώναρς», ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης.έδωσε μια πρώτη εικόνα όσων σχεδιάζονται στο πλαίσιο των εορτασμών των 70 χρόνων του μεγάλου μας αγώνα. Επτά δεκαετίες ιστορίας που δε θα προσεγγιστούν απολογιστικά, αλλά τιμητικά, προς όλους εκείνους που μόχθησαν από την πλευρά του οργανωτή, όπως και προς τους συμμετέχοντες, αγωνιζόμενους και θεατές, που ανέκαθεν θεωρούνταν πυλώνας του Ράλλυ Ακρόπολις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη σημερινή συνέντευξη ανακοινώθηκαν πέντε σοβαρές ειδήσεις. 

Η πρώτη είναι ότι η FIA και Promoter εμπιστεύθηκαν την  Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ακρόπολις και ανακοίνωσαν ότι εκτός του 2023 ο «δικός» μας αγώνας θα συμπεριληφθεί στο αγωνιστικό καλεντάρι του WRC το 2024 και το 2025. Βέβαια εκκρεμεί τυπικά η απόφαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Η πρόταση, μαζί με το πλήρες ημερολόγιο της FIA για το 2024 και το 2025, θα υποβληθεί για έγκριση στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, το όργανο λήψης αποφάσεων που είναι αρμόδιο για τον διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό, για κάθε σεζόν.

Η δεύτερη είδηση είναι ότι το Ράλλυ Ακρόπολις επισφράγισε για τρία χρόνια τη συνεργασία του με την  ΕΚΟ, μέλους του Ομίλου ΕΛΠΕ. Η ΕΚΟ θα παραμείνει έως και το 2025 Μεγάλος Χορηγός και Χορηγός Ονόματος του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τρίτη είδηση είναι ότι και φέτος η έδρα του αγώνα θα είναι η Λαμία.

Η τέταρτη είναι η αλλαγή του λογότυπου. Φέτος το Ράλλυ Ακρόπολις γιορτάζει 70 χρόνια αγώνες (1953-2023)

Υπάρχει και μια Πέμπτη είδηση. Από φέτος το Ράλλυ Ακρόπολις θα έχει ένα ακόμη έσοδο. Από τη φορολογία του «Στοίχημα» θα λαμβάνει 1.100.000 ευρώ.

Η φετινή εκδοχή του (7-10 Σεπτεμβρίου) θα αποτελέσει την κορύφωση των εορτασμών για την ιστορία του, που ξεκινούν από σήμερα, όπως ανακοίνωσε σε σχετική εκδήλωση ο Υφυπουργός Αθλητισμού. 

Ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης κατά την ομιλία του, στην οποία δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους όσοι συνέβαλαν στο να γραφτεί η λαμπρή ιστορία του αγώνα. Και επεσήμανε: 

«Τα 70 χρόνια ιστορίας του αγώνα δεν είναι απλώς ένα χρονικό ορόσημο για τον εθνικό μας αγώνα. Είναι μια σπουδαία κληρονομιά. Όλοι εμείς έχουμε την τιμή και την ευθύνη να διαχειριζόμαστε αυτό το μοναδικό προνόμιο που μας κληροδοτήθηκε, ως δικαίωμα αλλά και ως υποχρέωση. Το δικαίωμα, άλλωστε, επιβεβαιώνεται μόνο με την άσκηση της υποχρέωσης. Δε φτάσαμε εύκολα, σήμερα, να συζητούμε για εορτασμούς 70 ετών. Δεν έγινε τίποτα απ’ όσα πετύχαμε χωρίς πολύ κόπο και μόχθο. Προσπαθήσαμε να πείσουμε ότι η Ελλάδα που ανέτειλε το 2019 είναι μια άλλη Ελλάδα. Και τα καταφέραμε».

Στόχος του Υφυπουργείου Αθλητισμού και της Motorsport Greece είναι κατά τη διάρκεια της χρονιάς η κληρονομιά και η εξέλιξη του Ράλλυ Ακρόπολις να προβληθούν σε κάθε Έλληνα, μέσα από δραστηριότητες συνδεδεμένες με την τεχνολογία, την ασφάλεια, το περιβάλλον κ.ά., γιορτάζοντας το «μύθο» του Ράλλυ των Θεών με εκείνους που είχαν την τύχη να τον ζήσουν στα χρόνια που πέρασαν, και συστήνοντάς τον στις νεότερες γενιές. 

Το Ράλλυ Ακρόπολις γιορτάζει μια λαμπρή πορεία επτά δεκαετιών, κατά τις οποίες φιλοξένησε στην Ελλάδα την εξέλιξη του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, λειτουργώντας ταυτόχρονα ως πρεσβευτής της χώρας σε κάθε γωνιά της Γης.
Λεπτομέρειες για τις εκδηλώσεις, που θα ξεκινήσουν την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, για ευνόητους λόγους δεν ανακοινώθηκαν. Ωστόσο, στο πλάνο των διοργανωτών του Ράλλυ Ακρόπολις, όπως και τα προηγούμενα δύο χρόνια, επίκεντρο είναι ο άνθρωπος, με τις δράσεις σε κάθε περίπτωση να σχεδιάζονται προς όφελος και των τοπικών κοινωνιών.

Στην  εκδήλωση ο υφυπουργός Αθλητισμού αναφέρθηκε με ιδιαίτερη χαρά στη συμφωνία με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου και τον WRC Promoter, που αναγνώρισαν την αρτιότητα διεξαγωγής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις το 2021 και το 2022 και ανακοίνωσαν την παρουσία τους για το 2024 και το 2025.
«Αυτή η συμφωνία εξασφαλίζει τη θέση της Ελλάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA για τα επόμενα δύο χρόνια και προστατεύει το μέλλον ενός εκ των -αναμφισβήτητα- διασημότερων ράλλυ στον κόσμο.

Το Ράλλυ Ακρόπολις έχει μια πλούσια κληρονομιά στο WRC, καθώς και μερικούς από τους πιο παθιασμένους φίλους του σπορ, κάτι που αποδεικνύεται και από τους 65.000 θεατές που βρέθηκαν στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας πέρυσι», δήλωσε ο Διευθυντής Αγώνων του WRC Promoter, Simon Larkin.
Για το 2023 θα ισχύσει ότι έγινε τα δύο τελευταία χρόνια. Μετά την εκκίνηση τα πρώτο αγωνιστικό σκέλος θα ξεκινήσει από το Λουτράκι που εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του αγώνα. Πλησιάζοντας στην οριστικοποίηση της διαδρομής που θα συνθέσει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, δέκατο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA.

Στον απόηχο όσων ανακοινώθηκαν ή αποκαλύφθηκαν, ακόμα ένα κεφάλαιο του Ράλλυ Ακρόπολις περνά στην ιστορία του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, την ίδια ώρα που το παρόν του αγώνα αποτελεί το εχέγγυο για το μέλλον του.

 Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός ΟικονομικώνΤην εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία και τις τοποθετήσεις τους οι κ.κ. Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Οικονομικών, Λευτέρης Οικονόμου, Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Φάνης Σπανός, Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, οι Αντιδήμαρχοι Λαμίας, Παναγιώτης Φώσκολος και Ιωάννης Ζωγράφος, οι Αντιδήμαρχοι Λουτρακίου-Περαχώρας και Αγ. Θεοδώρων, Αθανάσιος Παπαθανασίου και Σπύρος Ράτης κ.ά.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης