Του Περικλή Χαλάτση

Αν και δύσκολα ,αφού γλιστρούσε επικίνδυνα, ο Φινλανδός οδηγός της Toyota έκανε τον καλύτερο χρόνο στο shakedown (5.45 χλμ) που φυσικά δεν μετράει στη βαθμολογία του αγώνα που ξεκινάει σήμερα το βράδυ. Ο Kalle Rovanpera έκανε 2.50.9 ενώ ο οδηγός της Hyundai έκανε 2.51.0. Τον τρίτο καλύτερο χρόνο έκανε ο T. Katsuta (2.51.2) και τον τέταρτο χρόνο έκανε ο E.Evans (2.51.8).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που προβληματίζει τον Φινλανδό περσυνό παγκόσμιο πρωταθλητή είναι ότι στο Ράλλυ Σουηδίας ξεκινάει πρώτος και «ανοίγει» το δρόμο στις παγωμένες ειδικές διαδρομές.
Σήμερα 9 Φεβρουαρίου στις 20.05 ξεκίνησε η πρώτη ειδική διαδρομή που είναι στην ουσία το S.S1 Umea Sprint μήκους 5.16 km. Οι θερμοκρασίες είναι κάτω από το μηδέν και ο νυκτερινός αγώνας συγκεντρώνει πάρα πολλούς θεατές.

Στο Rally Sweden έχουν δηλώσει συμμετοχή 52 πληρώματα. Το επίκεντρο του αγώνα είναι η πόλη Umea που βρίσκεται 600 χιλιόμετρα βόρεια της Στοκχόλμης. 
Από τις 9 έως τις 12 Φεβρουαρίου (Κυριακή) οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν 18 Ειδικές Διαδρομές στην περιοχή Umea, συνολικού μήκους 301.18 χλμ ( το σύνολο μήκος του αγώνα είναι 1194.16 χλμ).  
Από τα 52 πληρώματα, τα εννέα είναι με εργοστασιακά αυτοκίνητα- υβριδικά Rally 1 και τα 25 είναι αγωνιστικά που συμμετέχουν στο WRC2.

Η αγωνιστική ομάδα της Toyota «κατεβάζει» τέσσερα εργοστασιακά GR Yaris Rally1 με τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen, Elfyn Evans-Scott Martin, Takamoto Katsuta-Aaron Johnston και Lorenzo Bertelli-Simone Scattolin. Ο Ιταλός Lorenzo Bertelli ,34 ετών είναι ο πρώτος ιδιώτης που θα αγωνιστεί εργοστασιακό της Toyota. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αγωνιστική ομάδα της Hyundai «κατεβάζει» τρία i20 N Rally1 με τους Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe, Esapekka Lappi-Janne Ferm και Craig Breen-James Fulton.

Η αγωνιστική ομάδα της M-Sport Ford, «κατεβάζει» δύο Puma Rally1 με τους  Ott Tanak-Martin Jarveoja και Pierre-Louis Loubet-Nicolas Gilsoul.
Ο αγώνας ξεκίνησε πριν από λίγα λεπτά. Θα επανέλθουμε σύντομα.

Το αγωνιστικό τετραήμερο


 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης