Του Περικλή Χαλάτση
Με τις δύο υπερειδικές στα πλακόστρωτα δρομάκια και τις παλιές σήραγγες εξόρυξης στην ιστορική πόλη Guanajuato, ξεκίνησε ο 3ος γύρος του Π.Π.Ράλλυ, συνοδεία από κιθάρες και μουσική Mariachi. Οι δύο υπερειδικές ήταν κατάμεστες από χιλιάδες Μεξικανούς που φυσικά εμφανίσθηκαν με τα παραδοσιακά σομπρέρος.
Στο τεστ προθέρμανσης ο παγκόσμιος πρωταθλητής Kalle Rovanpera με το Toyota GR Yaris έδειξε απόλυτα ικανοποιημένος με το στήσιμο του αυτοκινήτου του. Φοβερά γρήγορος ήταν και E. Lappi με το Hyundai i20 N.
SS3 El Chocolate 1 : 16:40
SS4 Ortega 1 : 17:45
SS5 Las Minas 1: 18:35
Σάββατο 18 Μαρτίου (Cosmote Sport5HD)
SS11 Ibarilla 1 : 16:10
SS12 El Mosquito 1 : 17:00
SS13 Derramadero 1 : 18:00
Κυριακή 19 Μαρτίου (Cosmote Sport5HD)
SS20 Las Dunas Superspecial : 16:05
SS21 Otates : 17:15
SS22 San Diego: 18:20
SS23 El Brinco Wolf Power Stage: 20:00
To πρώτο σκέλος της Παρασκευής οι αγωνιζόμενοι θα καλύψουν 125,84 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Το Σάββατο θα καλύψουν σε εννέα Ε.Δ, 128,32 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Το πρόγραμμα της Κυριακής περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές και φυσικά η PowerStage θα γίνει στην πασίγνωστη και πολύ αγαπητή για τους Μεξικανούς ειδική El Brinco.
Αυτό που όλοι περιμένουν είναι να δουν πως θα ανταποκριθούν τα υβριδικά μοτέρ στην ειδική που βρίσκεται 2.700 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Όλοι οι διεκδικητές του πρωταθλήματος θέλουν νίκες. Ο μόνος που τρέχει επιλεκτικά σε αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι ο έμπειρος S.Ogier ο οποίος θέλει να κερδίσει για να κάνει 7 τις νίκες του στο Μεξικό.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης στο τιμόνι του Ford Puma Rally1
Έπειτα από τη συμμετοχή του στο φημισμένο Ράλλυ Μόντε Κάρλο που αποτέλεσε τον εναρκτήριο αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο Ιορδάνης Σερδερίδης επέστρεψε στο τιμόνι του Ford Puma Rally1 για το Ράλλυ Μεξικό. Με συνοδηγό τον Βέλγο Fred Miclotte και με τα επίσημα χρώματα της M-Sport ο Έλληνας οδηγός συμμετέχει σε άλλον έναν αγώνα του κορυφαίου πρωταθλήματος ράλλυ του κόσμου, με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα.
«Το Ράλλυ Μεξικό είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Έχουμε μια πρώτη γεύση από το τι θα συναντήσουμε στον αγώνα, καθώς είχαμε αγωνιστεί και πάλι στο Μεξικό πριν 8 χρόνια. Οι ειδικές διαδρομές ως επί το πλείστων είναι σκληρές με πολλές πέτρες και πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε να αποφύγουμε τα κλαταρίσματα».
Ο οδηγός του εργοστασιακού Ford Puma Rally1 θέλει να τερματίσει και να υψώσει στο Μεξικό την ελληνική σημαία.