Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Δυναμική και σπορτίφ εμφάνιση, μοναδικό στιλ, υψηλές επιδόσεις και απολαυστικό στο δρόμο όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, το Abarth 500 αναβιώνει το ένδοξο παρελθόν της δεκαετίας του 60’. Το θρυλικό λογότυπου του «Σκορπιού» της Abarth, δίνει μια εντελώς διαφορετική εικόνα στο λιλιπούτειο 500, προκαλώντας ακόμα και τα GTI.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδόν δύο μήνες διήρκησε η συμβίωση μας πλάι στο Abarth 500. Όταν το πήραμε στα χέρια μας τον περασμένο Ιούλιο για την δοκιμή διαρκείας, είναι η αλήθεια ότι τα αισθήματα ήταν ανάμεικτα. Γνωρίζαμε ότι είναι ένα διαφορετικό, γρήγορο και απολαυστικό στο δρόμο, αλλά από την άλλη όταν πλησιάζεις τα 35, έχεις πολλές απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο, όπως την άνεση των καθισμάτων έπειτα από ένα πολύωρο ταξίδι ή την οικονομική κατανάλωση, για παράδειγμα.

Σε κάνει να νιώσεις και πάλι παιδί

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγήσαμε το γρήγορο 500αρακι μέσα στην πόλη, σε επαρχιακούς δρόμους και στην εθνική οδό, διανύοντας συνολικά περίπου 2.500 χιλιόμετρα. Καταλήξαμε λοιπόν, ότι το αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερο, ακολουθεί το lifestyle, οι παρεμβάσεις της Abarth έχουν όλες το στόχο τους, με τη δύναμη του 1,4 T-Jet κινητήρα των 135 ίππων να είναι ιδανική από κάθε άποψη. Στο εσωτερικό, τα μπάκετ καθίσματα αγκαλιάζουν το σώμα, προσφέροντας τη βέλτιστη άνεση και ασφάλεια, το δερμάτινο τιμόνι με τις κόκκινες ραφές είναι σπορ και άμεσο, τα αλουμινένια πεντάλ θαρρείς και καρφώνονται στα πέλματα σου, με το μπαρόμετρο αριστερά να τραβά ασυναίσθητα το βλέμμα σου, σε κάθε κατέβασμα, σε κάθε
γκαζιά.

Το Abarth 500 έχει τη δύναμη να σε κάνει να ξανανιώσεις και πάλι παιδί, να το οδηγήσεις στα όρια, να το ευχαριστηθείς και κατά ένα περίεργο τρόπο να επιθυμείς συνέχεια να ανέβεις και πάλι την ανηφορική διαδρομή με τις φουρκέτες και τις κλειστές στροφές, όσο πιο γρήγορα μπορείς.

Γρήγορο, ασφαλές και οικονομικό

Μέσα στην πόλη κινείται ευέλικτα, μπορεί να παρκάρει παντού, ξεπετάγεται από φανάρι σε φανάρι με ταχύτητα. Στην εθνική οδό «μαζεύει» τα χιλιόμετρα γρήγορα, είναι απόλυτα σταθερό στο δρόμο χάρη στο πολύ καλό στήσιμο και την σκληρή ανάρτηση, με τα φρένα να επιβραδύνουν το ενός τόνου αμάξωμα σε χρόνο dt!  Παρά την ισχύ, η κατανάλωση κυμαίνεται σε ιδανικά επίπεδα, με τη μέση όπως καταγράφηκε στον υπολογιστή ταξιδίου έπειτα από 2.500 χιλιόμετρα συνολικά, να είναι στα 7,3 λίτρα/100 χλμ.   

Ο εξοπλισμός του είναι πλήρεις, περιλαμβάνοντας όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα, όπως τα ASR και ESP, επτά αερόσακους, κλιματισμό, σπορ καθίσματα, τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, ράδιο-cd με MP3, Bluetooth και θύρα USB, προβολείς ομίχλης και ζάντες 16 ιντσών. Όσο για την τιμή του, μπορεί να είναι τσουχτερή (19.000 ευρώ), αλλά το αυτοκινήτο τα αξίζει και με το παραπάνω.   

 Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Κυβισμός (cc)

1.368

Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)

135/5.500

Ροπή (Nm/σ.α.λ.)

180/2.500

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)

6,5

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

208

Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)

7,3

Εκπομπές Ρύπων CO2

155 γρ./χλμ

Τέλη Κυκλοφορίας

232 ευρώ

Μήκος (μέτρα)

3,657

Πλάτος (μέτρα)

1,627

Ύψος (μέτρα)

1,485

Βάρος (κιλά)

1.030

Χώρος Αποσκευών (λίτρα)

185

 Τιμή (από…)

19.000 ευρώ

Πατήστε παρακάτω για να δείτε εικόνες από το Abarth 500

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης