Οδηγούμε το Renault Kadjar 1.3 TCe με τους 140 ίππους

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2020, 13:31
Οδηγούμε το Renault Kadjar 1.3 TCe με τους 140 ίππους

 


 

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 


Η κατηγορία των SUV είναι αυτή τη στιγμή η πιο ανταγωνιστική της αγοράς, με τους κατασκευαστές να προσφέρουν πλήθος νέων μοντέλων με υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, αποδοτικούς κινητήρες, πλούσιους χώρους και προηγμένες τεχνολογίες.

Το Kadjar έχει να αντιμετωπίσει πολλούς και σκληρούς αντιπάλους, ωστόσο διαθέτει ορισμένα πολύ ισχυρά «όπλα» που το τοποθετούν στην πρώτη γραμμή. Είναι μοντέρνο αισθητικά, έχει έναν εξαιρετικό κινητήρα βενζίνης, κινείται με αξιοθαύμαστη άνεση τόσο μέσα στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο και κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ.

Οικογενειακή υπόθεση

Όμορφο design, κομψές γραμμές και ζάντες 17,18 και 19 ιντσών

Αν ψάχνεις για ένα SUV που καλύπτει τις καθημερινές σου ανάγκες, μπορεί να μεταφέρει όλη την οικογένεια με ασφάλεια και χωρίς περιορισμένους σε ένα ταξίδι, είναι ικανό να πατήσει στο χώμα και δεν καίει πολύ, τότε το γαλλικό μοντέλο θα αποτελέσει μία από τις πρώτες επιλογές.

Χάρη στην πρόσφατη ανανέωσή του, τα μοντέρνα χρώματα του αμαξώματος, την επιβλητική μάσκα με τα LED φώτα, τις τονισμένες καμπύλες στο πλάι και τις όμορφες ζάντες, το Kadjar συγκαταλέγεται στα πιο ελκυστικά σχεδιαστικά αυτοκίνητα.

Βέβαια, αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το εσωτερικό του και συγκεκριμένα οι χώροι.

Το όχημα της Renault είναι από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας, στα πίσω καθίσματα μπορείς να τοποθετήσεις δύο παιδικά καθίσματα και στη μέση να μπει ένας ενήλικας με ελάχιστους περιορισμένους, ενώ ο όγκος του πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα 472 λίτρα. Χάρη στο χαμηλό κατώφλι πρόσβασης, σου δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσεις όσες περισσότερες αποσκευές μπορείς.

Ποιοτικό και πρακτικό

Πλήρως αναβαθμισμένη καμπίνα με ανώτερης ποιότητας υλικά και άψογη συναρμογή

Από πλευράς πρακτικότητας, το Kadjar είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας, διαθέτοντας θήκες για αντικείμενα και ποτήρια σε κάθε σημείο. Από τα πλαϊνά των θυρών εμπρός και πίσω, μέχρι την κονσόλα. Τα καθίσματα αναδιπλώνονται με το τράβηγμα ενός μοχλού, αεραγωγοί για τον κλιματισμό υπάρχουν και πίσω, όπως και θύρες USB.

Οι επιφάνειες καλύπτονται από υλικά ανώτερης ποιότητας, στο πλάι της κονσόλας συναντάμε μία έξυπνη χειρολαβή για τον συνοδηγό, το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών δίνει τη δυνατότητα εκμετάλλευσης των σημαντικότερων λειτουργιών του αυτοκινήτου, με την κεντρική οθόνη αφής, παρότι μικρή σε διάσταση (7 ιντσών) σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, είναι πανεύκολη στη λειτουργία της, άκρως χρηστική και με πληθώρα λειτουργιών. Φυσικά, είναι συμβατή με Android Auto και Apple Carplay, με το Easy Connect σύστημα πολυμέσων να επιτρέπει την επικοινωνία οχήματος και κινητού τηλεφώνου.

Το στοιχείο που κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση και θα εκτιμήσουν δεόντως αυτοί που περνούν πολλές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο είναι τα καθίσματα. Πραγματικά με εξέπληξαν με τη στήριξη που προσφέρουν στο σώμα και το πόσο ξεκούραστα είναι στα μεγάλα ταξίδια.

Απόδραση

Ο κινητήρας των 140 ίππων σε κερδίζει με τη ζωντάνια και την λειτουργία του

Στον δρόμο το γαλλικό SUV κινείται με αξιοθαύμαστη ευχέρεια, πατάει σταθερά στην άσφαλτο, δεν εμφανίζει κλίση στις στροφές και μαζεύει με απόλυτη ηρεμία τα χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη είναι εξαιρετικά ευέλικτο, παρκάρει με ευκολία και ξεπετάγεται από φανάρι σε φανάρι θαρρείς και είναι μικρομεσαίο hatchback.

Από τα πιο ευρύχωρα SUV της κατηγορίας H έκδοση 1.3 TCe με τους 140 ίππους και τα 240 Nm ροπής, η οποία έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, έχει κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς. Συνδυάζεται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο, προσφέροντας επιδόσεις και οικονομία.

Το μοτέρ επιδεικνύει ελαστικότητα, έχει δύναμη από χαμηλά και διατηρεί υψηλές ταχύτητες χωρίς να προβληματίζεται. Επιπλέον είναι σχετικά αθόρυβο ακόμη και υπό πίεση και η μέση κατανάλωση καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται από 6,9 έως 7,5 λίτρα.

Η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (200 χλστ.), επιτρέπει την κίνηση σε χωμάτινες διαδρομές αν και στη συγκεκριμένη έκδοση απουσιάζει η τετρακίνηση.

Σε τιμή πρόκληση 

Η έκδοση με τον 1.3 turbo κινητήρα προσφέρεται αποκλειστικά ως δικίνητη

Το Kadjar αποτελεί τον ορισμό του value for money. Εξοπλίζεται με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, είναι απόλυτα ασφαλές σύμφωνα με τον οργανισμό Euro NCAP και ικανοποιεί πλήρως τις ανάγκες μιας οικογένειας. Κι όλα αυτά στην τιμή των 19.790 ευρώ. 

Δείτε εδώ όλες τις εκδόσεις του Kadjar

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  

  Renault Kadjar 1.3 TCe 140PS
Κυβισμός (cc) 1.332 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 140/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 240/1.600
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10,4
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 203
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,9
Εκπομπές Ρύπων CO2 134 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 160,80 €
Μήκος (μέτρα) 4.489
Πλάτος (μέτρα) 1.836
Ύψος (μέτρα) 1.613
Βάρος (κιλά) 1.408
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 472
Τιμή (από…)

19.790€

 

Σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές κινείται χωρίς κανένα πρόβλημα

Ιδανικό για ταξίδια, με την ανάρτηση να ταιριάζει στους ελληνικούς δρόμους

Εύκολη και γρήγορη στη λειτουργία της η οθόνη του συστήματος πολυμέσων

Για να πέσουν οι πλάτες των καθισμάτων τραβάς αυτόν τον μοχλό

Τα καθίσματά του είναι χωρίς υπερβολή απολαυστικά

 

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2020, 13:31