Το τετρακίνητο Renault Kadjar περνάει από παντού

Το τετρακίνητο Renault Kadjar περνάει από παντού


Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   


Στις αρχές της εβδομάδας ταξιδέψαμε ως τη Σαρδηνία προκειμένου να οδηγήσουμε την ανανεωμένη έκδοση του μικρομεσαίου SUV της Renault, στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης.

Το Kadjar έχει αναβαθμιστεί ριζικά τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά, με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe να κλέβει τις εντυπώσεις. Όλες οι εκδόσεις είναι δικίνητες εκτός από αυτή με τον 1.75 Blue dCi απόδοσης 150 ίππων και 340 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο μοτέρ διακρίνεται για την εξαιρετική απόδοση και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει τρία προφίλ (2WD, Auto, Lock), δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει το κατάλληλο πρόγραμμα ανάλογα με τις συνθήκες και το τερέν. Στο Κάλιαρι, η Renault μας έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε τις off road ικανότητες του Kadjar σε μία ιδιαίτερη πίστα.

Χάρη στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (200 χλστ.), τη γωνία προσέγγισης 17 μοιρών, τη γωνία διαφυγής 25 μοιρών και την άψογη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης, το γαλλικό SUV μπορεί να περάσει εμπόδια που δεν φαντάζεστε, εφόσον είναι «κλειδωμένο» το διαφορικό.

Εντύπωση μας έκανε η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, σηκώνοντας τροχό με χαρακτηριστική ευκολία και διατηρώντας τον έλεγχο σε δύσκολες καταστάσεις, καθώς και το γεγονός ότι το αυτοκίνητο μπορεί να περάσει υδάτινα κωλύματα ύψους 45 εκατοστών.





Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018, 14:59