Στην πρώτη γραμμή το SUV της Renault

Στην πρώτη γραμμή το SUV της Renault


Αποστολή στην Ιταλία: Λουκάς Παπαλάμπρος

   


Ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, άνετο στον ανοικτό δρόμο, με φρέσκια εμφάνιση, αναβαθμισμένο και ευρύχωρο εσωτερικό, πλειάδα τεχνολογιών και έναν κινητήρα που κλέβει την παράσταση από τα πρώτα χιλιόμετρα.

Το γαλλικό SUV δεν ανανεώθηκε απλά. Βελτιώθηκε σε κάθε σημείο, απέκτησε οτιδήποτε του έλειπε προκειμένου να σταθεί απέναντι από τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς και είναι έτοιμο να κάνει την αντεπίθεσή του. Το οδηγήσαμε στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης στη Σαρδηνία της Ιταλίας και με πάσα βεβαιότητα σας αναφέρουμε ότι διαθέτει όλο το πακέτο για να πρωταγωνιστήσει.

Ούριος άνεμος

Από το 2015 έχουν πουληθεί 450.000 Kadjar σε όλο τον κόσμο

Μια ματιά είναι αρκετή για να καταλάβει κάποιος ότι το αμάξωμα του Kadjar υπέστη ριζικό facelift. Οι σχεδιαστές της Renault αφουγκράστηκαν τις επιθυμίες των αγοραστών και τις τάσεις της εποχής, και αποφάσισαν να φρεσκάρουν την εικόνα του αυτοκινήτου.

Άλλαξαν τη μάσκα, τους προφυλακτήρες, τοποθέτησαν νέα LED φώτα, πρόσθεσαν χρώμιο, καθώς και καινούργιες ζάντες 17, 18 και 19 ιντσών. Επίσης, εμπλούτισαν την παλέτα των χρωμάτων με τρεις επιπλέον αποχρώσεις (Vert Oural, Bleu Iron και Gris Highland), αναδεικνύοντας το δυναμικό στυλ και τη φινέτσα του SUV.

Ένα επίπεδο πάνω

Ποιοτικό, πρακτικό και λειτουργικό το εσωτερικό του γαλλικού SUV

Ανοίγοντας την πόρτα, το πρώτο πράγμα που τραβά το βλέμμα είναι η νέα κονσόλα με την οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων R-Link 2 και οι όμορφα σχεδιασμένοι διακόπτες του κλιματισμού ακριβώς από κάτω. Τα νέα διακοσμητικά στις επιφάνειες του ταμπλό και των θυρών καθώς και οι υψηλότερης ποιότητας ταπετσαρίες προσδίδουν έναν θετικό τόνο, ωστόσο αυτό που θα εκτιμήσουν περισσότερο οι οδηγοί είναι τα καθίσματα.

Οι Γάλλοι επέλεξαν να τα σχεδιάσουν από την αρχή, με το αποτέλεσμα να τους δικαιώνει απόλυτα. Τα καθίσματα είναι εξαιρετικά από πλευράς άνεσης, στήριξης και εργονομίας, με τις πλουσιότερες εκδόσεις να διαθέτουν ακόμη και premium δέρμα με χειροποίητες ραφές.

Θετική εντύπωση μας έκανε η εργονομία και η πρακτικότητα, οι δύο θύρες USB για τους πίσω επιβάτες και ο εξοπλισμός. Αντίθετα, δεν μας άρεσε η επιλογή του έντονου γυαλιστερού πλαστικού στις πίσω πόρτες. 

Οι χώροι για τέσσερις επιβάτες είναι θαυμάσιοι για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση δύο ενήλικες άνω του μετρίου αναστήματος, με το πορτμπαγκάζ να ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις μιας οικογένειας.

1.3 turbo με 140 και 160 ίππους

Σε πραγματικές συνθήκες η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι λίγο πάνω από τα 6 λίτρα

Κάτω από το καπό βρίσκεται πλέον ο 1.3 TCe βενζινοκινητήρας με φίλτρο σωματιδίων, που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Daimler και τον οποίο φοράει η νέα A-Class. Καλύπτει πλήρως τις αυστηρότερες προδιαγραφές και είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος. Το Kadjar διαθέτει όλο το πακέτο για να πρωταγωνιστήσει

Η μικρότερη αποδίδει 140 ίππους και 240 Nm ροπής, ενώ η ισχυρότερη 160 ίππους και 260 Nm ροπής. Τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Στους diesel υπάρχουν ο 1.5 Blue dCi των 115 ίππων και 260 Nm ροπής και ο 1.75 Blue dCi απόδοσης 150 ίππων και 340 Nm. Ο τελευταίος είναι διαθέσιμος και με σύστημα τετρακίνησης.

Ταλαντούχο

Ιδανικό τόσο για καθημερινές μετακινήσεις όσο και για ταξίδια

Στους δρόμους γύρω από το Κάλιαρι, τη μεγαλύτερη πόλη και πρωτεύουσα της Σαρδηνίας, το Kadjar μας εξέπληξε με τη βελτιωμένη ποιότητα κύλισης και το σταθερό πάτημά του. Ο μικρότερος σε όγκο και ελαφρύτερος 1.3 λτ. κινητήρας έχει ωφελήσει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του οχήματος.

Το αυτοκίνητο κινείται πιο ανάλαφρα στην άσφαλτο, είναι σωστά ζυγισμένο και στρίβει με σιγουριά. Η καμπίνα παραμένει αθόρυβη στις υψηλές ταχύτητες, με το μοτέρ των 140 ίππων να δείχνει πρόθυμο να ακολουθήσει τον ρυθμό του οδηγού σε πιο απαιτητικές διαδρομές και το κιβώτιο ταχυτήτων να διακρίνεται για την αμεσότητα.

Η έκδοση των 160 ίππων προσφέρει σαφώς καλύτερες επιδόσεις, με την κατανάλωση καυσίμου και στις δύο περιπτώσεις να κυμαίνεται ανάμεσα στα 6 με 6,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Επίσης, η απόσταση των 200 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί σε χωμάτινες διαδρομές χωρίς να ανησυχεί αν θα «πληγώσει» το αμάξωμα. Οι δικίνητες εκδόσεις μπορούν να εξοπλιστούν έπειτα από παραγγελία με το σύστημα Extended Grip, ενώ η μοναδική τετρακίνητη ενσωματώνει τρία προγράμματα λειτουργίας (2WD, Auto, Lock), προβάλλοντας τον περιπετειώδη χαρακτήρα του Kadjar.

Πότε έρχεται;

Στη Γερμανία οι τιμές ξεκινούν από 22.500 ευρώ

Στην Ελλάδα το ανανεωμένο Renault Kadjar αναμένεται να λανσαριστεί τον Μάρτιο του 2019, με τις τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν από την έναρξη της εμπορικής πορείας. Η έκδοση των 140 ίππων λογικά θα αποσπάσει τη μερίδα του λέοντος, καθώς συνδυάζει ιδανικά την απόδοση με την οικονομία.

Τα αυτοκίνητα μας περιμένουν στο πάρκινγκ για τα πρώτα test drive
Με το ανανεωμένο Kadjar λίγο έξω από το Κάλιαρι
Ο χώρος όπου πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη τύπου
Το σχέδιο των ζαντών έχει εμπνευστεί από τον πύργο του Άιφελ
Δέρμα, alcantara και χειροποίητες ραφές στα καθίσματα των πλουσιότερων εκδόσεων
Έυκολη στη χρήση της η οθόνη αφής, πανέμορφα τα χειριστήρια του κλιματισμού
Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 472 λίτρα
Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται με το τράβηγμα του μοχλού στο πορτμπαγκάζ


    

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2018, 16:48