BMW Series 1 Facelift: Ανανεώθηκε και απέκτησε πιο δυναμικό χαρακτήρα

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015, 17:00
BMW Series 1 Facelift: Ανανεώθηκε και απέκτησε πιο δυναμικό χαρακτήρα

Αποστολή στα Τρίκαλα Ορεινής Κορινθίας

Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης, Χρήστος Καραγιωργάκης, BMW



Η σειρά 1 είναι το μικρότερο και πιο προσιτό μοντέλο της μάρκας BMW. Η επιτυχία της σε παγκόσμιο επίπεδο μεταφράζεται σε χιλιάδες πωλήσεις, αλλά μία μάρκα όπως είναι η BMW δεν μένει ποτέ με σταυρωμένα χέρια ιδίως όταν οι ανταγωνιστές περιμένουν στη... γωνία. Έτσι λοιπόν, η σειρά 1 άλλαξε Η ανανεωμένη Σειρά 1 δείχνει περισσότερο ως νέα γενιά, κυρίως όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση... και δέχτηκε αρκετές αλλαγές προκειμένου να γίνει πιο ελκυστική και να διατηρηθεί αρκετά ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών που αγοράζουν premium μοντέλα.

Ήδη το ανανεωμένο μοντέλο (facelift) διατίθεται στην ελληνική αγορά και το zougla.gr είχε την ευκαιρία να πάρει μία πρώτη γεύση κατά τη διάρκεια της ελληνικής παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε με προορισμό τα Τρίκαλα Κορινθίας. Ακολουθώντας την διαδρομή Κηφισιά, εθνική οδός Αθηνών - Πατρών, Ξυλόκαστρο και από εκεί στα Τρίκαλα της Ορεινής Κορινθίας είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε την ανανεωμένη σειρά 1 τόσο σε εθνικό οδικό δίκτυο όσο και σε επαρχιακό, με πολλές στροφές. Πίσω από το τιμόνι της έκδοσης diesel με το νέο τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.5 λίτρων και απόδοση 116 ίππων καταλαβαίνεις πως η εξέλιξη των μηχανικών συνόλων έχει πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα εμπρός.



Παιχνιδιάρα για... όλους!
Στην εθνική οδό η ποιότητα κύλισης φάνηκε από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο ενώ σε κλειστά κομμάτια, το κράτημα και το στήσιμο, «φωνάζουν» δυνατά τον σπορ χαρακτήρα της μάρκας BMW που το συναντάς ακόμα και στο μικρό της μοντέλο. Να σημειώσουμε, πως ο οδηγός έχει την επιλογή οδήγησης που θέλει ανάλογα με τις ορέξεις... Στην sport+ και απενεργοποιημένο το traction control η Η ονομασία της κάθε έκδοσης δεν συνδυάζεται με την χωρητικότητα του κινητήρα. Για παράδειγμα η 116 δεν έχει κινητήρα 1.600 κ.εκ. αλλά 1.500 κ.εκ. οδήγηση γίνεται ακόμα πιο ευχάριστη αρκεί να έχεις εμπειρία από πισωκίνητα. Ακόμα και σε αντίθετη περίπτωση (sport) η οδήγηση είναι απολαυστική για κάποιον που δεν ξέρει και πολλά πολλά από τέτιου είδους αυτοκίνητα (με πίσω κίνησ). Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο κρατάει, βγάζει δυναμικό χαρακτήρα και αφήνει ικανοποιημένους τους επιβάτες που θέλουν να κινηθούν γρήγορα και με ασφάλεια. Η ανανεωμένη σειρά 1 διατίθεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με αυτόματο, ανάλογα με τα.. γούστα του πελάτη.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει ξεχωριστή την ανανεωμένη Σειρά 1 σε σχέση με την απερχόμενη; Καταρχήν, η εξωτερική σχεδίαση. Η εμπρός μάσκα έχει αλλάξει σημαντικά ενώ έχουν προστεθεί και φώτα LED. Όσον αφορά το πίσω μέρος είναι τελείως αλλαγμένο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να δείχνει περισσότερο ως νέα γενιά και όχι ως ανανεωμένο. Γενικά το αμάξι δείχνει πιο ολοκληρωμένο και δυναμικό. Εσωτερικά συναντούμε μικρότερες αλλαγές που μπορεί και να μην τις παρατηρήσουν οι επιβάτες. Για παράδειγμα υπάρχει πλέον και ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης με δείκτη, κάτι που βλέπαμε μόνο σε μεγαλύτερα μοντέλα. Από εκεί και πέρα έχουν προστεθεί αρκετά νέα συστήματα που αφορούν την ασφάλεια αλλά και την σύνδεση με υπηρεσίες διαδικτύου.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής για την ανανεωμένη σειρά 1

Η ονομασία δεν συνδυάζεται με τους κινητήρες
Στην ανανεωμένη σειρά 1, υπάρχουν διαθέσιμες και εκδόσεις βενζίνης ενώ ένα στοιχείο που θα πρέπει να κρατήσουμε στην άκρη του μυαλού μας είναι η αλλαγή στις ονομασίες και ο συνδυασμός που κάνουμε οι περισσότεροι με τις εκδόσεις. Για παράδειγμα, η 114 μετονομάζεται σε 116, η 116 σε Με 5 χρόνια δωρεάν service ή 60.000 χλμ. διατίθεται η ανανεωμένη BMW Σειρά 1 118, η 118 σε 120 κ.ο.κ. Σε καμία περίπτωση δεν μεταφράζεται ο αριθμός σε χωρητικότητα του κινητήρα όπως ξέραμε από παλαιότερα μοντέλα.  Για τους λάτρεις των τρίθυρων εκδόσεων να σημειώσουμε πως η σειρά 1 διατίθεται και με τέτοιο τύπου αμαξώματος. 

Στο δια ταύτα, η εικόνα που σου αφήνει, είναι ενός στιβαρού αμαξώματος με ποιότητα κατασκευής αρκετά ψηλή. Είναι άνετη στα ταξίδια και μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε παιχνίδι για όσους ξέρουν. Η οδηγοκεντρική αίσθηση θα αρέσει σε πολλούς όμως υπάρχει και το κοινό που θέλει... άπλα (για τον οδηγό κυρίως καθώς γιατί υπάρχει αρκετός χώρος για τους πίσω επιβάτες) και θα αναζητήσει κάτι διαφορετικό. Οι τιμές ξεκινούν από τα 21.220 και 22.070 ευρώ για τις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις αντίστοιχα.





Την πιέζεις και αυτή... ακούει
Η Σειρά 1 'καταπίνει' εύκολα τα χιλιόμετρα χωρίς να προβληματίζει και να κουράζει

Η σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων είναι τέτοια που σου δίνει την αίσθηση ότι πρόκειται για νέα γενιά...

Νέοι ολοκαίνουργιοι τρικίλυνδροι κινητήρες σε εκδόσεις diesel και βενζίνης...
Το γράμμα Μ σε βάζει στην πρίζα...
Το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο είναι μοναδικό και το έχουμε τονίσει πολλές φορές. Ωστόσο μας άρεσε και η έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο...
Ο χώρος αποσκευών διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες των επιβατών...

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 15 Απριλίου 2015, 17:02