Του Περικλή Χαλάτση

Αυτές οι τελευταίες δύο εβδομάδες με το θερμόμετρο να ξεπερνά τους 40 βαθμούς ήταν απαγορευτικές για όσους στα αυτοκίνητά τους δεν είχαν κλιματισμό. Βλέπαμε στους δρόμους κάποιους οδηγούς να οδηγούν με ανοικτά παράθυρα και βρεγμένες πετσέτες στους ώμους για να ρίξουν λίγο τη θερμοκρασία. Ωστόσο ταξίδι με ανοικτά παράθυρα και χωρίς κλιματισμό δεν γίνεται. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι οδηγοί που δεν έχουν στα αυτοκίνητά τους air condition υποχρεωτικά -εφόσον πρέπει να κινηθούν βρίσκουν διάφορες λύσεις. Ωστόσο υπάρχουν και οδηγοί που παρά τον καύσωνα επιμένουν να οδηγούν cabrio φορώντας απλά τα καπελάκια τους αλλά έχοντας στον κλιματισμό στο φουλ.
Δεν είναι λύση αυτή αλλά αφού έτσι το θέλουν η επιλογή είναι δική τους.

Οι οπαδοί του Mazda MX-5 αδιαφορούν για τον καύσωνα και επιμένουν να οδηγούν με ανοικτή την οροφή και ας ψήνονται στον καυτό ήλιο. Μάλιστα οι ιδιοκτήτες των MX-5  επιμένουν ότι το αυτοκίνητό τους είναι το απόλυτο αυτοκίνητο του καλοκαιριού.
Οι ιδιοκτήτες των MX-5 είναι μια συγκεκριμένη ομάδα που δεν αλλάζει όχι μάρκα αλλά ούτε και τύπο αυτοκινήτου. Μάλιστα κάποιοι οδηγοί δηλώνουν ότι αυτά τα τελευταία 34 χρόνια ιστορίας του MX-5, έχουν αποκτήσει και τις τέσσερις γενιές και επιμένουν ότι το έχουν το καλύτερο roadster της αγοράς.
Θεωρούν ότι είναι το ιδανικό αυτοκίνητο του καλοκαιριού ιδανικό για τις παραλίες και τις μεγάλες εξορμήσεις.

Ας δούμε τι υποστηρίζει και η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία με το μοντέλο θρύλος. Κατά τους Ιάπωνες το MX-5 πρεσβεύει όσο κανένα άλλο τη φιλοσοφική αρχή Jinba Ittai, όπου οδηγός και αυτοκίνητο γίνονται ένα.
Βέβαια δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και 34 χρόνια οι λάτρεις της φίρμας απολαμβάνουν μοναδικές στιγμές οδηγικής ικανοποίησης και, αναντίρρητα, κάθε φορά που κάποιος βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του best-selling roadster στον κόσμο εύχεται η διαδρομή να μην τελειώσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ΜΧ-5 έχει βραβευτεί πολλαπλές φορές ως το απόλυτο ‘Fun to Drive’ όχημα και θεωρείται η επιλογή των οδηγών που αναζητούν την ανόθευτη οδηγική απόλαυση. Μέσα στα χρόνια, του έχουν αποδοθεί πολλοί χαρακτηρισμοί, όπως συναρπαστικό, διασκεδαστικό, εθιστικό, αγχολυτικό, «η απόλυτη ελευθερία στους 4 τροχούς», «ο τελευταίος Σαμουράι», «ο αιώνιος έφηβος», «το αυτοκίνητο της καρδιάς μας». 

Το σίγουρο είναι πως στην Ελλάδα, που αποτελεί την αγορά με τις περισσότερες πωλήσεις ΜΧ-5 στην ΝΑ Ευρώπη, το ιαπωνικό roadster έχει συνδεθεί με τη θάλασσα και το καλοκαίρι.
Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, σε ένα νέο διαφημιστικό βίντεο που παρουσίασε πριν από λίγες μέρες, αποτύπωσε με τον πιο εύγλωττο τρόπο τη μοναδική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον οδηγό και το ΜΧ-5, μέσα σε ένα άκρως καλοκαιρινό ελληνικό τοπίο. 

Πρωταγωνιστής σε αυτή την παραγωγή είναι ο brand ambassador της Mazda στην Ελλάδα, κ. Σωτήρης Κοντιζάς. Ο Ελληνο-ιάπωνας σεφ μεγάλωσε με αυτοκίνητα Mazda και παραδέχεται ότι την αυθεντική  Jinba Ittai οδήγηση την προσφέρει μόνο το MX-5.

 

 

Το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε στο βίντεο είναι στο μοναδικό Soul Red χρώμα της MAZDA, έκδοσης Skyactiv-G 2.0 184PS, στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Homura που ξεχωρίζει για τα σπορ χαρακτηριστικά της, όπως καθίσματα Recaro, σύστημα πέδησης Brembo, αμορτισέρ Bilstein και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου BBS. 

Σχετικά με τη δημιουργία του βίντεο ‘Mazda MX-5: Endless summer in your heart’ 
Η Mazda Autoone συνεργάστηκε με την εταιρία 365film και τον κ. Θοδωρή Τζάρτο,  οι οποίοι ανέλαβαν τη σκηνοθεσία, το μοντάζ, την ηχητική και μουσική επιμέλεια. Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο κ. Σταύρος Τσιρλίδης. Βοηθός σκηνοθέτη ήταν ο κ. Γιώργος Πατσιατζής.  Την παραγωγή και το σενάριο ανέλαβε η Mazda Autoone. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης