Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Συνήθως από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης ζητείς πρακτικότητα, ευελιξία και οικονομία. Στην περίπτωση του νέου Clio με τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi των 90 ίππων, θα εκπλαγείς από τις πλούσιες αρετές του σε κάθε τομέα, τα κορυφαία επίπεδα ασφάλειας και το γεγονός ότι μπορεί να δελεάσει ακόμα και τον καταναλωτή που επιθυμεί ένα μικρομεσαίο μοντέλο!
Supermini με χαρακτήρα μικρομεσαίου
Βγαίνει μόνο σε πεντάθυρο, αλλά θυμίζει περισσότερο τρίθυρο
Για τη νέα γενιά του γαλλικού μοντέλου έχουν ειπωθεί και ακουστεί πολλά. Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο μοντέρνα αυτοκίνητα από πλευράς εμφάνισης, με τις κρυμμένες χειρολαβές στην κολόνα της πίσω πόρτας, τη μεγάλη μάσκα, το πλευρικό διακοσμητικό στο κάτω μέρος των θυρών και το ανασηκωμένο πίσω τμήμα να δίνουν την αίσθηση coupe.
Τα «τείχη της Τροίας»
Με πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης και βαθμολογία που αγγίζει το 85%, το νέο Renault Clio προσφέρει τη μέγιστη ασφάλεια στους επιβάτες, όντας ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα στην κατηγορία του, σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει, εκτός των αερόσακων, σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC), υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα υπενθύμισης πρόσδεσης της ζώνης ασφαλείας (SBR) για όλους τους επιβάτες, ABS, ASR, καθίσματα με σύστημα αντιολίσθησης και προστασίας αυχένα και τρεις βάσεις Isofix για παιδικά καθίσματα.
Δώσε του βόλτες και ταξίδια
Ο πετρελαιοκινητήρας των 1.500 κ.εκ. και των 90 ίππων εμφανίζει δύναμη από χαμηλά, κινεί με σχετική άνεση το αυτοκίνητο, δεν χρειάζεται να έχεις συνέχεια το χέρι στον μοχλό ταχυτήτων για να αλλάζεις σχέσεις και, φυσικά, είναι οικονομικότατος. Τα 3,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα που δίνει η εταιρεία δύσκολα μπορείς να τα φθάσεις, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται περίπου στα 4,5- 5 λτ. σε μικτές συνθήκες και την αυτονομία να αγγίζει τα 900 χιλιόμετρα. Το σύστημα start/stop δεν θα μπορούσε να λείπει, με τα μόλις 90 γρ./χλμ. εκπομπών CO2 να απαλλάσσουν τον ιδιοκτήτη από τα τέλη κυκλοφορίας.
Χαμηλή κατανάλωση και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
Έπεσε μελέτη…
Αναμφισβήτητα, η γαλλική φίρμα μελέτησε πολύ πριν λανσάρει τη νέα γενιά του Clio. Είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι στα δύο καλύτερα της κατηγορίας. Ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi προσφέρει οικονομία και δεν έχει τέλη κυκλοφορίας, με την τιμή των 14.800 ευρώ της συγκεκριμένης έκδοσης να κρίνεται ικανοποιητική με βάση όσα προσφέρει.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Renault Clio 1.5 dCi |
Κυβισμός (cc) | 1.461 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 90/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 220/1.750 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 11,7 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 178 |
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 3,7 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 90 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 0 € |
Μήκος (μέτρα) | 4,062 |
Πλάτος (μέτρα) | 1,732 |
Ύψος (μέτρα) | 1,448 |
Βάρος (κιλά) | 1.070 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 300 |
Τιμή (από…)* | 14.800 ευρώ |
* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης