Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο μαγικός κόσμος της Formula 1 δεν τελειώνει μόλις “πέσει” η καρό σημαία. Το πάρτι συνεχίζεται στο πόντιουμ και την απονομή όπου εκτός από τις άφθονες σαμπάνιες, υπάρχει το έθιμο ο νικητής να φιλάει το τρόπαιο πριν το σηκώσει ψηλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την Κυριακή που μας πέρασε, ολοκληρώθηκε το Grand Prix Ιαπωνίας, όπου ο Max Verstappen χωρίς να αφήσει το παραμικρό δικαίωμα, πήρε τη νίκη και παράλληλα εξασφάλισε στην Red Bull το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Για το συγκεκριμένο Grand Prix ο μεγάλος χορηγός Lenovo είχε μία πρωτότυπη ιδέα την οποία υλοποίησε με εξαιρετικό τρόπο ο οίκος Pininfarina.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Όπως φαίνεται και στο παραπάνω βίντεο, όταν ο Ολλανδός Verstappen φίλησε το τρόπαιο, αυτό άναψε στα χρώματα της ολλανδικής σημαίας (κόκκινo – λευκό – μπλε).

Το βραβείο είναι εμπνευσμένο από την εισαγωγή αέρα στην κορυφή των μονοθεσίων F1 και είναι γεμάτο με πολύχρωμα φώτα που μπορούν να αλλάξουν την εμφάνισή του. Έχει επίσης έναν κύκλο λευκού φωτός στη μέση του που περιβάλλει τις λέξεις “Kiss me” (Φίλα με).

Σε βίντεο της, η Lenovo υπαινίσσεται ότι το τρόπαιο ήξερε ποια χρώματα της σημαίας έπρεπε να δείξει με βάση το εκάστοτε αποτύπωμα των χειλιών του οδηγού που το φιλούσε. Εμείς βέβαια θα υποθέταμε πως είχαν προγραμματίσει τους φωτισμούς όλων των νικητήριων σημαιών και με την κατάλληλη ενημέρωση εμφάνισαν αυτό του νικητή…

Εν τω μεταξύ, ένας ακόμη οδηγός θα έχει την ευκαιρία να κερδίσει ένα τρόπαιο που φωτίζεται με τα χρώματα του έθνους του. Η ίδια τεχνολογία θα χρησιμοποιηθεί στο βραβείο που θα δοθεί στον οδηγό που θα κερδίσει το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών στο Όστιν, στις 22 Λέτε να τα κάνει δύο ο Verstappen τα σπάνια φωτιζόμενα τρόπαια;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης