Του Περικλή Χαλάτση

Μετά την αυλαία του Ράλλυ στη Φινλανδία πληρώματα, μηχανικοί και μάνατζερ επέστρεψαν στα σπίτια τους πήραν τις οικογένειες τους και ξεκίνησαν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άλλωστε στους εννέα αγώνες που προηγήθηκαν όλοι πάλεψαν για το βάθρο, όλοι ξεπέρασαν τις αντοχές τους και ως σωστοί επαγγελματίες έκαναν ότι ήταν καλύτερο για να βοηθήσουν με βαθμούς τις ομάδες τους. Αξίζουν λίγες ημέρες χαλάρωσης.

Μετά το Φινλανδικό ράλλυ άλλαξε και μάλιστα εντυπωσιακά η βαθμολογία. Από τη στιγμή που οι πρωτοπόροι Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen εγκατέλειψαν από την περίεργη και αδικαιολόγητη τούμπα  παρέμειναν στους 170 βαθμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νίκη των Elfyn Evans- Scott Martin και οι βαθμοί που πρόσθεσαν από τον καλύτερο χρόνο που έκαναν στην SS έφεραν ελπίδες για την διεκδίκηση ενός τίτλου. Οι Ουαλοί έχουν τώρα 145 βαθμούς. Η διαφορά των 25 βαθμών από τους «ομόσταυλούς» τους δεν είναι μεγάλη. Άλλο ένα λάθος των Φινλανδών και όλα ανατρέπονται. Στην 3η θέση βρίσκονται οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe που με το καλοστημένο Hyundai i20N Rally Hybrid μπορούν και απειλούν τα Toyota GR Yaris Rally Hybrid.

Επόμενος αγώνας, ο 10ος της χρονιάς είναι το Ράλλυ Ακρόπολις. Δύσκολος αγώνας. Και εδώ πολλά μπορούν να συμβούν.

Ας δούμε όμως τι γίνεται με τους Εσθονούς Ott Tanak- Martin Jarveoja που μετακόμισαν από την Hyundai στην Ford Puma Rally Hybrid.

Οι κακές γλώσσες λένε ότι ο Ott Tanak σκέφτεται να φύγει από την Ford. Το χαρτί που διάλεξε δεν του βγήκε. Περίμενε καλύτερα αποτελέσματα.

Ο Εσθονός σίγουρα είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς αλλά δεν είναι και ο Νο 1. Έχει δηλώσει την επιθυμία του να αλλάξει στρατόπεδο. Για να σας θυμίσουμε λίγο την ιστορία ο Εσθονός είπε στην τημ μάνατζερ της Hyundai ότι δεν του αρέσει να είναι δεύτερο όνομα και ούτε λίγο ούτε πολύ ισχυρίσθηκε ότι θεωρεί ότι είναι πιο γρήγορος από τον Neuville. Μάλιστα είπε ότι δεν μπορεί ο Βέλγος να έχει τον πρώτο λόγο στο σετάρισμα των αυτοκινήτων.

Η πρόταση που έκανε δεν εισακούσθηκε και πλέον ο δρόμος ήταν ένας. Να αποχωρήσει. Βλέπετε όμως ότι διαφορετικά του βγήκαν τα τραπουλόχαρτα.

Αυτό το διάστημα που όλοι είναι σε διακοπές ο συμπαθέστατος αλλά πάντα παγωμένος – ποτέ δεν χαμογελάει- Εσθονός λέγεται ότι έκανε κάποιες προτάσεις.

Δεν ξέρουμε ποιες ήταν οι απαντήσεις. Ξέρουμε όμως ότι η μεν Toyota θέλει leader τον Rovanpera. Ο  Jari-Matti Latvala δηλώνει ότι είναι απόλυτα ικανοποιημένος από τα πληρώματα της Toyota. Ο Φινλανδός θεωρεί ότι ο Rovanpera είναι το αστέρι που λάμπει. Ο Evans είναι αυτός που είναι. Πάντα μαχητικός και καλός επαγγελματίας ενώ ο Takamoto Katsuta είναι ο εξελίξιμος οδηγός που υποστηρίζεται ανοικτά από τον πρόεδρο της Toyota τον Akio Toyoda (TGR-WRT Chairman).

Στο στρατόπεδο της Hyundai όλα συζητιούνται εκτός από ένα. Και ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά ότι τον πρώτο λόγο στην ομάδα τον έχει ο Neuville. Μπορεί να ξεπέρασαν την πίκρα όταν ο Tanak αποχώρησε από την ομάδα, δεν θα έλεγαν όχι στην επιστροφή του αλλά με την προϋπόθεση ότι τον πρώτο λόγο θα τον έχει ο Βέλγος.

Ο Neuville που φαίνεται ότι πληροφορήθηκε τις υπόγειες συναντήσεις διεμήνυσε ότι με τους Esapekka Lappi- Janne Ferm, Dani Sordo- Candido Carrera και Teemy Suninen- Mikko Markkula έχουν άριστη συνεργασία και συμφωνούν στο σετάρισμα που ο ίδιος προτείνει.

Πιο απλά ο Ott Tanak που ψάχνεται, όπου και αν καταλήξει θα πρέπει να αποδεχθεί ότι θα συνεχίζει να είναι δεύτερο χαρτί στην τράπουλα. Βέβαια μιλάμε για φήμες. Τίποτα το επίσημο. Το μόνο επίσημο και αδιαμφισβήτητο είναι ότι βρίσκεται στην 4η θέση της βαθμολογίας με 104 βαθμούς και τουλάχιστον για φέτος δεν πρόκειται να απειλήσει τον «φίλο» του από την Φινλανδία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης