Με ανειδίκευτο προσωπικό πραγματοποιήθηκε η πτήση του ελικοπτέρου που είχε αποσταλεί για το πλύσιμο των μονωτήρων στους πυλώνες υψηλής τάσης, το οποίο προσέκρουσε απότομα στο έδαφος στις 07 Αυγούστου 2009, στην περιοχή της Μονής.

Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε η έκθεση της Επιτροπής Διερεύνησης, που κατετέθη πρόσφατα στο τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας. Σύμφωνα με την έκθεση, σε μία τόσο απαιτητική αποστολή, οι πιλότοι του ελικοφόρου θα έπρεπε να είναι αρκετά έμπειροι, προκειμένου να αξιολογήσουν ορθά τους κινδύνους που ελλοχεύουν κατά τη διάρκεια της πτήσης. Παρ’ όλα αυτά, καμία από τις συστάσεις δεν τηρήθηκε ικανοποιητικά από την αρμόδια εταιρεία, η οποία – συν τοις άλλοις- δεν είχε μόνιμο μηχανικό στην Κύπρο. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το ημερολόγιο του ελικοπτέρου, πάνω στο οποίο έπρεπε να καταγράφονται οι βλάβες, ήταν παντελώς άδειο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ελικόπτερο έπεσε, όταν ο πιλότος επιχείρησε να αλλάξει θέση, προκειμένου να προσεγγίσει το δεύτερο μονωτήρα. Στη συνέχεια, οι λεπίδες του έλικα χτύπησαν πάνω σε καλώδιο, προκαλώντας κραδασμούς, οι οποίοι με τη σειρά τους επέφεραν την αποκόλληση της ουράς του ελικοπτέρου.

Οι πιλότοι, προς μεγάλη τους τύχη, κατάφεραν να βγουν σώοι, ωστόσο η ελλιπής κατάρτισή τους γεννά ερωτηματικά σχετικά με το εάν τηρούνται κατά γράμμα από τις αρμόδιες εταιρείες οι επιβεβλημένοι από την Πολιτική Αεροπορία κανόνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης