Tip : Γεύμα αποκατάστασης μετά την άσκηση

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016, 22:00
Tip : Γεύμα αποκατάστασης μετά την άσκηση
του Νικόλαου Καφετζόπουλου διαιτολόγος διατροφολόγος

Είναι συνήθης τακτική για πολλούς αθλητές, μετά το πέρας της προπόνησης,να καταλώνουν σκόνη πρωτεϊνών διαλυμένη σε νερό. Είναι σωστή αυτή η τακτική;Μάλλον όχι! Γιατί ο συνδυασμός των πρωτεϊνών με τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά (μικτό γεύμα) φαίνεται ότι έχει καλύτερα αποτελέσματα στη μυϊκή σύνθεση. Ιδιαίτερα,η ταυτόχρονη παρουσία υδατανθράκων (γλυκόζης) στο γεύμα προκαλεί μεγαλύτερη έκκριση ινσουλίνης, που με τη σειρά της διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη ρύθμιση της υπερτροφίας των μυών. Από τη μία πλευρά ενισχύει την πρωτεϊνική σύνθεση, και από την άλλη εμποδίζει τον πρωτεϊνικό καταβολισμό. Έτσι την επόμενη φορά για καλύτερα αποτελέσματα προτιμήστε ένα μικτό γευματίδιο, όπως τοστ,γάλα ή ένα συμπλήρωμα που να περιέχει συνδυασμό υδατανθράκων και πρωτεϊνών.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016, 22:00