[Αρχική δημοσίευση 28/9/2013] Το Bravely Default: Flying Fairy για την ώρα δεν είναι ευρύτερα γνωστό στο Δυτικό κοινό, παρά το γεγονός ότι έχει κυκλοφορήσει από τον περασμένο Οκτώβριο στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Πρόκειται για μια δημιουργία της Square Enix, η οποία αν μη τι άλλο θεωρείται πολύπειρη στον χώρο των JRPG και της Silicon Studio. To Bravely Default: Flying Fairy έχει ήδη αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές από τον τοπικό Τύπο και από αρκετούς έχει χαρακτηριστεί ως o “Μεσσίας” των JRPG.

Βέβαια όλα αυτά θα πρέπει να αποδειχθούν και στην πράξη όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς αρκετές φορές οι Ιάπωνες reviewers είναι υπερβολικά “ελαστικοί”. Εντούτοις η νέα πρόταση της Square Enix έχει ήδη κερδίσει δύο βραβεία ένα στα Japanese Game Awards 2012 και ένα στα Dengeki Online Awards 2012, αφήνοντας στην δεύτερη θέση το Persona 4: Golden, οπότε κατά κάποιο τρόπο δικαιολογεί το hype που έχει δημιουργηθεί. Να σημειωθεί επίσης ότι Bravely Default: Flying Fairy αποτελεί πνευματικό διάδοχο του Final Fantasy: The 4 Heroes of Light και παράλληλα έχει πάρα πολλές ομοιότητες όσον αφορά το job και combat system σε σχέση με το Final Fantasy V.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αποκάλυψε ο Satoru Shibata στη Nintendo Direct του περασμένου Απριλίου, το Bravely Default: Flying Fairy θα κυκλοφορούσε μέσα στο 2013 στην Ευρώπη. Έκτοτε όμως ελάχιστες πληροφορίες διέρρευσαν σχετικά με την πολυπόθητη ημερομηνία κυκλοφορίας του. Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η Square Enix επιβεβαίωσε ότι μέσα στο επόμενο τρίμηνο το παιχνίδι θα φτάσει στα ράφια των καταστημάτων. Μάλιστα στην Ευρώπη θα κυκλοφορήσει η enhanced edition του Bravely Default: Flying Fairy που στην Ιαπωνία ονομάζεται Bravely Default: For the Sequel. Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει animated χαρακτήρες κατά την διάρκεια των cutscenes, βελτιωμένο user interface, τρία επιπλέον επίπεδα δυσκολίας και την δυνατότητα επιλογής της συχνότητας των random encounters.

[UPDATE 22/10/2013] Σύμφωνα με μία πρόσφατη συνέντευξη του Tomosa Ayano (παραγωγός του Bravely Default: Flying Fairy) στο Siliconera, η Square Enix αναμένεται να εισάγει ένα σύστημα μικροπληρωμών στο επερχόμενο JPRG. Στην ουσία πρόκειται για έναν καινούργιο μηχανισμό, ο οποίος θα ονομάζεται Bravely Second. O τελευταίος θα σας επιτρέπει να “παγώσετε” τον χρόνο μέσα στην μάχη, επιτρέποντάς σας να επιτεθείτε στα mobs, ενώ αυτά δεν θα μπορούν να αντιδράσουν!

Για να ενεργοποιήσετε αυτό τον μηχανισμό θα πρέπει να καταναλώσετε SP, τα οποία αποκτώνται είτε με χρήματα, είτε θέτοντας το 3DS σας σε sleep mode. Στην πρώτη περίπτωση θα πρέπει να αγοράσετε το σχετικό potion μέσω του Nintendo eShop, το οποίο προσθέτει τρία SP στα αποθέματά σας, ενώ στην δεύτερη για κάθε οχτώ ώρες “ύπνου” της κονσόλας κερδίζετε ένα SP.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O Ιάπωνας developer δήλωσε ότι η Square Enix σκέφτηκε πολύ καλά τις ενδεχόμενες αντιδράσεις από την εισαγωγή των microtransactions, αλλά τελικά όπως όλα δείχνουν ο μηχανισμός Bravely Second θα εισαχθεί κανονικά στο παιχνίδι. Ο Tomosa Ayano τόνισε πως με αυτό τον τρόπο όλοι οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν το Bravely Default, χωρίς να τα παρατήσουν σε κάποιο δύσκολο boss fight λόγου χάρη. Για την ώρα πάντως δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή διάθεσης των potions, καθώς η τελευταία θα πρέπει να είναι η απαιτούμενη έτσι ώστε να διατηρηθεί κάποια ισορροπία.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Square Enix τους τελευταίους μήνες έχει μπει γερά στο παιχνίδι των μικροπληρωμών, όπως είδαμε και στο πρόσφατο Bloodmasque που κυκλοφόρησε το καλοκαίρι για iOS. Στο ομώνυμο Action RPG καλείστε να αγοράσετε heath potions εάν θέλετε να νικήσετε τα δυσκολότερα bosses. Για να είμαστε ακριβείς θα λέγαμε ότι είναι αδύνατο να δείτε τα credits, χωρίς να καταφύγετε στα microtransactions. Με βάση τα παραπάνω ειλικρινά ελπίζουμε να μην δούμε κάτι αντίστοιχο και στο επερχόμενο JRPG της ιαπωνικής εταιρείας.

Το Bravely Default: Flying Fairy θα κυκλοφορήσει στις 6 Δεκεμβρίου για το 3DS.

Συντάκτης: padelis@gameworld.gr (Παντελής Δασκαλέλος)
Πηγή: GameWorld.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης