Μια διαφήμιση-υπερπαραγωγή δημιούργησε για το Need for Speed: The Run η EA σε συνεργασία με τον γνωστό σκηνοθέτη του Hollywood, Michael Bay. Μην περιμένετε όμως ότι θα «scrollάρετε» και θα τη βρείτε φόρα-παρτίδα μπροστά σας, τουλάχιστον όχι ακόμα. Η EA θέλει να μαζέψετε… πόντους, όλοι μαζί προκειμένου να ξεκλειδωθεί στην πλήρη διάρκειά της!

Πηγαίνετε στη σελίδα του παιχνιδιού στο Facebook και γίνετε όσο πιο κοινωνικοί μπορείτε! Κάθε «like» μετράει για 2 πόντους και κάθε «share» για 5 με τον στόχο να έχει «κλειδώσει» στους 250.000 πόντους. Ε, είμαστε περίπου στα μισά του δρόμου οπότε βάλτε κι εσείς ένα χεράκι μπας και δούμε άσπρη μέρα το τρέιλερ μια ώρα αρχύτερα!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: byteme.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης