Σύμφωνα με ανακοίνωση της Aegean μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Οlympic Αir τον Νοέμβριο, τον πρώτο μήνα της κοινής πορείας των δύο εταιρειών και μετά από τέσσερα χρόνια συνεχούς κάμψης, σημειώθηκε για πρώτη φορά αύξηση στην αθροιστική κίνηση εσωτερικού των δύο εταιρειών, η οποία διαμορφώθηκε στο 10% σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2012.

Ειδικότερα, η Aegean και η Olympic Air τον Νοέμβριο, μετέφεραν 315.000 επιβάτες, συγκριτικά με τους 286.000επιβάτες που είχαν μεταφέρει το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ο κοινός σχεδιασμός του προγράμματος πτήσεων βελτίωσε τις επιλογές του επιβατικού κοινού, ενώ παράλληλα η επιθετική τιμολογιακή πολιτική, που εκφράστηκε μέσα από τη διάθεση μεγάλου αριθμού χαμηλών ναύλων, ιδιαίτερα στους νησιωτικούς προορισμούς, συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση της κίνησης. Αξίζει να τονιστεί, ότι μετά από 4 χρόνια ύφεσης, η κίνηση σε προορισμούς όπως Χανιά, Χίος, Μυτιλήνη, Ιωάννινα, είχε για τον πρώτο μήνα αύξηση», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Η ενδυνάμωση της επιβατικής κίνησης άγγιξε και τις άγονες γραμμές, καθώς με θετικό πρόσημο κινήθηκαν για το Νοέμβριο 2013 τα νησιά Μήλος, Πάρος και Κύθηρα, ενώ η Σκύρος συνεχίζει την πολύ θετική τάση των τελευταίων ετών. Από 1/12/2013, όπως επισημαίνει η Αegean, το δίκτυο των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω με τις ενέργειες τιμολογιακής πολιτικής και συνδεσιμότητας που έχουν ήδη ανακοινωθεί.

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου, η κίνηση των 2 εταιρειών στα τρία μεγαλύτερα δρομολόγια εσωτερικού (Αθήνα – Θεσσαλονίκη, Αθήνα – Ρόδος και Αθήνα- Ηράκλειο) ενισχύθηκε κατά 17% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2012, καλύπτοντας σχεδόν ολοκληρωτικά την απουσία της Cyprus Airways από τα δρομολόγια αυτά. Στην αύξηση αυτή συνέβαλε και η διάθεση από την AEGEAN των δύο νέων κατηγοριών ναύλων στην οικονομική θέση, που προσφέρουν αντίστοιχα μεγαλύτερη οικονομία για ταξίδια χωρίς αποσκευή (GoLight) ή με αποσκευή και απεριόριστη ευελιξία (Flex). Η επέκταση των ναύλων αυτών και στο δίκτυο της Olympic Air από τον Φεβρουάριο 2014, εκτιμάται ότι θα βοηθήσει περαιτέρω τη ζήτηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι πρώτες συνέργειες του δικτύου λειτούργησαν ήδη στο εσωτερικό. Μετά από τέσσερα χρόνια κάμψης οι καταναλωτές πετούν περισσότερο, εκμεταλλευόμενοι το νέο πρόγραμμα πτήσεών μας και τη νέα πολιτική χαμηλότερων ναύλων που βελτίωσαν και τις πληρότητες. Οι επόμενοι μήνες με την ενοποίηση των συστημάτων θα μας επιτρέψουν να ομογενοποιήσουμε πλήρως την πολιτική των ναύλων αλλά και των προνομίων πιστότητας με πολλαπλά οφέλη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Δ. Γερογιάννης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης