Καταφύγιο γίνεται για ολοένα και περισσότερους πολίτες το σπίτι, καθώς πάνω από το 1/3 έχει μειώσει τις εξόδους του, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας ερευνών Centrum. Το φαινόμενο εντείνει και η απαγόρευση του καπνίσματος, που προκαλεί προβλήματα στους καπνιστές, που εμφανίζονται να μη θέλουν να ξοδέψουν τη στιγμή που τους απαγορεύεται η αγαπημένη τους συνήθεια.

Παράλληλα, η έλλειψη χρημάτων στρέφει τους πολίτες σε πιο οικονομικές αλλά εξίσου ευχάριστες ασχολίες εντός της οικίας τους ή έστω σε κάποιο σπίτι φίλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τάση αυτή γίνεται πιο έντονη στα μεγάλα αστικά κέντρα και κυρίως στην Αθήνα και στα μεσαία και ανώτερα κοινωνικό-οικονομικά στρώματα. Σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας εταιρείας, οι καταναλωτές προσπαθούν να δημιουργήσουν όμορφες στιγμές στον δικό τους κόσμο επικοινωνίας, διασκέδασης, εργασίας, ζεστασιάς μέσα στο σπίτι.

Κύριο συστατικό στις ξεχωριστές στιγμές του καταναλωτή στο σπίτι είναι να μπορεί να περάσει ευχάριστα και άνετα, με λίγο κόπο και προσπάθεια.

Το σπίτι αναδεικνύεται σήμερα στο βασίλειο ασφάλειας και ηρεμίας του καταναλωτή, με το Internet και το facebook να του δίνουν την αίσθηση της δύναμης και του ελέγχου να ορίζει εκείνος τους κανόνες μιας επικοινωνίας που αφήνει την αίσθηση ότι δεν του επιβάλλεται.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης