Ρεπορτάζ: Μίλλη Σιδέρη

Σε «ομηρία» βρίσκονται χιλιάδες καταναλωτές μετά τη λήξη της συνεργασίας τους με τις εταιρείες Energa και Hellas Power, καθώς η ΔΕΗ, για να συνεχίσει να παρέχει τις υπηρεσίες της, ζητεί να καταβάλουν έως τις 24 Απριλίου τις απαιτούμενες εγγυήσεις, διαφορετικά θα προβεί σε διακοπή ηλεκτροδότησης.
 
Αν και η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας απέστειλε επιστολή προς τις δύο εταιρείες, ζητώντας να επιστρέψουν στους πρώην πελάτες τους τις εγγυήσεις που είχαν καταβάλει, ώστε και εκείνοι με τη σειρά τους να τις προκαταβάλουν στον επόμενο πάροχο, έως σήμερα οι δικαιούχοι δεν έχουν κληθεί να εισπράξουν τα οφειλόμενα ποσά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Ανδρέας Πασχαλτζής καταγγέλλει στη zougla.gr τη στάση της εταιρείας που είχε επιλέξει ως πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος. Όπως λέει, μετά τη λήξη της συνεργασίας του με τη Ηellas Power, ζήτησε να του επιστραφούν τα χρήματα που είχε καταβάλει ως εγγύηση και έναντι στο ξεκίνημα της συνεργασίας τους. Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει ο κ. Πασχαλτζής, η εν λόγω εταιρεία τού χρωστά συνολικά ποσό άνω των 700 ευρώ.
 
Έπειτα από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα προς την εταιρεία, είχε λάβει διαβεβαιώσεις ότι θα του επιστραφούν τα χρήματα, όμως τις τελευταίες ημέρες, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, δεν μπορεί να εντοπίσει κάποιον υπεύθυνο, ώστε να διεκπεραιωθεί η υπόθεσή του.

Στην ίδια θέση με τον κ. Πασχαλτζή βρίσκονται περισσότεροι από 200.000 καταναλωτές των δύο εταιρειών που προαναφέρθηκαν, οι οποίοι αδυνατούν να καταβάλουν τις απαιτούμενες εγγυήσεις εκ νέου και κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Η zougla.gr επικοινώνησε με τον εκπρόσωπο τύπου της ΔΕΗ, Κίμωνα Στεργιώτη, ο οποίος δήλωσε γνώστης της υπόθεσης, ωστόσο επιφυλάχθηκε να απαντήσει μέσω επίσημου δελτίου Τύπου.

Ακούστε την καταγγελία του κ. Πασχαλτζή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης