Με ανακοίνωσή της η αεροπορική εταιρεία Ryanair απαντά στο ρεπορτάζ του zougla.gr σχετικά με την καταγγελία περί 11ωρης καθυστέρησης πτήσης από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«H συγκεκριμένη πτήση από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα (19 Αυγούστου) καθυστέρησε στην αναχώρηση λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους. Η Ryanair προσέφερε 3 κουπόνια φαγητού στον κάθε επιβάτη, ενώ οι μηχανικοί της εταιρίας διόρθωσαν το τεχνικό πρόβλημα πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους. Η Ryanair ζητάει συγνώμη από τους επιβάτες της πτήσης για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία που μπορεί να τους δημιούργησε αυτή η καθυστέρηση».