Οργισμένη ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο των Μηχανοδηγών κατά της Hellenic Train με αφορμή το παρ’ ολίγον ατύχημα στον Προαστιακό.

Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) απάντησε στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, διαψεύδοντας ότι τέθηκαν εργαζόμενοι σε διαθεσιμότητα, αλλά και το γεγονός πως «παραβίασαν την είσοδο του Μετρό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η Hellenic Τrain γνωρίζει καλά ότι ο Μηχανοδηγός είχε ανοικτή ένδειξη εισόδου στην γραμμή του Μετρό και σταμάτησε πριν εισέλθει σε αυτήν και ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ», σημειώνεται της.

«Όσο η διοίκηση της Hellenic Train επιμένει να κάνει το άσπρο – μαύρο, τόσο εξοργίζει της εργαζόμενους», αναφέρει η ΠΕΠΕ, προσθέτοντας ότι «αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι διοικούντες την Hellenic Train και όχι οι εργαζόμενοι».

«Ενημερώνουμε τον πραγματικό Διοικητή της Εταιρείας, κύριο Ζηλιασκόπουλο, ότι κανείς από εμάς δεν φοβάται της ποινές που επιβάλει επειδή μιλάμε για τα υπαρκτά προβλήματα ή της διώξεις που αντιμετωπίζουν όσοι τηρούν της εσωτερικές διαδικασίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον», αναφέρουν της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης

«Η διοίκηση της Hellenic Train όπως συνηθίζει την τελευταία περίοδο – και για άλλη μια φορά – επιρρίπτει ευθύνες σε μηχανοδηγούς, αναφέροντας ψευδώς ότι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα , όπως ψευδώς αναφέρει ότι παραβίασαν την είσοδο του Μετρό. Η Hellenic Τrain γνωρίζει καλά ότι ο Μηχανοδηγός είχε ανοικτή ένδειξη εισόδου στην γραμμή του Μετρό και σταμάτησε πριν εισέλθει σε αυτήν και ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ. Αντί η ΗΤ να προβληματιστεί για το 2ο περιστατικό στην περιοχή του ΣΚΑ τον τελευταίο μήνα, που απεσοβήθει με ενέργειες μηχανοδηγών, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα υπαρκτά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου. Το ίδιο ακριβώς κάνει και όταν εκδίδει και πουλά εισιτήρια που οι δρομολογιακοί τους χρόνοι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, με αποτέλεσμα εξοργισμένοι επιβάτες να στρέφονται ενάντια στο προσωπικό αμαξοστοιχιών για τις καθημερινές καθυστερήσεις.

Το ίδιο παραπλανητική ήταν και όταν διαφήμιζε τα ETR 470 ως επένδυση και σήμερα από τα 5 διαθέσιμα ειναι λειτουργικά τα 2 ή 3 και σε αυτά όταν βρέχει οι μηχανοδηγοί πρέπει να κρατούν ομπρέλα για να προστατεύουν από το νερό που εισέρχεται στις καμπίνες μηχανοδηγησης. Αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι Διοικούντες της ΗΤ και όχι οι εργαζόμενοι. Όσο η διοίκηση της ΗΤ επιμένει να κάνει το άσπρο – μαύρο, τόσο εξοργίζει τους εργαζόμενους. Ενημερώνουμε τον πραγματικό Διοικητή της Εταιρείας, κύριο Ζηλιασκόπουλο, ότι κανείς από εμάς δεν φοβάται τις ποινές που επιβάλει επειδή μιλάμε για τα υπαρκτά προβλήματα ή τις διώξεις που αντιμετωπίζουν όσοι τηρούν τις εσωτερικές διαδικασίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΥΓ Όπως διαπίστωσαν πλέον όλοι και μετά την παραδοχή του κ . Τερεζάκη για το συμβάν που αναδείξαμε, όταν λειτουργεί η Τηλεδιοικηση και υπάρχουν ενδείξεις στους μηχανοδηγούς, τα τρένα σταματάνε πριν τον κίνδυνο. Στην Λάρισα το βράδυ της 28/2/23, αυτές δεν υπήρχαν.»

Θυμίζουμε ότι Εντολή για κατεπείγουσα έρευνα δόθηκε από τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας, Αριστείδη Κορέα, για το νέο παρ’ ολίγον ατύχημα στον Προαστιακό, όπου συρμός μπήκε στις γραμμές του Μετρό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης