Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των ρουμανικών αρχών για το δυστύχημα του τουριστικού λεωφορείου στο Βουκουρέστι που στοίχισε τη ζωή σε έναν 53χρονο Έλληνα.

Στο επίκεντρο των ερευνών, είναι ο οδηγός του λεωφορείου που κατηγορείται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σωματικές βλάβες και το πόσες ώρες οδηγούσε χωρίς αντικατάσταση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Όταν υπάρχει ένας οδηγός επιτρέπεται να οδηγεί το πολύ 10 ώρες και μάλιστα με διαλείμματα. Εάν υπάρχουν δύο οδηγοί οι ώρες γίνονται 11 και αυτό γιατί ο άλλος οδηγός δεν κοιμάται αλλά απλά κάθεται δίπλα στον οδηγό» είπε ο Ιόν Λιξάντρου, εκπρόσωπος της Ένωσης Οδηγών.

Την ίδια στιγμή όμως, ειδικοί οδικής ασφάλειας αναρωτιούνται γιατί έφυγε η μεταλλική κατασκευή από τη βάση της και αφήνουν υπόνοιες για ελατωμματική κατασκευή.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

 

«Ήταν μία κατασκευή με θεμέλια πάνω από το έδαφος και είχε κάποιες λεπτές βίδες. Όταν λοιπόν κόλλησε πάνω της το λεωφορείο, οι βίδες έφυγαν γιατί δεν είχαν κάποιοι εσωτερικό σύστημα στήριξης. Έφυγαν από την τσιμεντένια βάση, η κατασκευή έπεσε και πλάκωσε την οροφή του λεωφορείου. Κανονικά, θα έπρεπε κάτω από την κατασκευή να υπάρχουν θεμέλια αρκετών κυβικών μέτρων από μπετόν. Και επίσης εσωτερικά της κατασκευής υπάρχει χοντρή σιδερένια ενίσχυση» λέει ο Βαλεντίν Τσιομπάνου, ειδικός οδικής ασφάλειας.

Οι δημοτικές αρχές ανακοίνωσαν πως θα παράσχουν όλα τα στοιχεία για την μεταλλική κατασκευή μόνο στις αρμόδιες ερευνητικές αρχές και δεν πρόκειται να τα δημοσιοποιήσουν, κάτι που προκάλεσε νέα ερωτηματικά στους ειδικούς.

Πηγή: euronews

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης