Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει ριζικά τις συνήθειες των Ελλήνων, ειδικότερα στον τομέα της προμήθειας τροφίμων. Ο περιορισμένος οικονομικός προϋπολογισμός επιβάλλει πλέον μια πιο προσεκτική στρατηγική στην προμήθεια των τροφών.

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε τα 2009, βρέθηκε ότι αν και λίγο πολύ όλοι χρησιμοποιούσαν μια κάποια λίστα για να κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα τροφίμων, πριν την οικονομική κρίση το ποσοστό των ατόμων αυτών έφτανε το71%. Ωστόσο, στα 3 αυτά χρόνια, έχει υπάρξει αύξηση αυτών που πλέον ψωνίζουν με λίστα, της τάξης του 15%, εκτοξεύοντας έτσι το συνολικό ποσοστό στο 86%, γεγονός που καταδεικνύει το πόσο προσεκτικοί είμαστε πλέον με τις αγορές μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό στην χρήση λίστας για τα ψώνια έχει να κάνει με το πόσο πιστά την τηρούν οι ερωτηθέντες, δηλαδή αν ψωνίζουν παραπάνω τρόφιμα από αυτά που έχουν προγραμματίσει. Τα δεδομένα είναι εκπληκτικά. Η οικονομική κρίση τιθασεύει την καταναλωτική μανία των Ελλήνων. Πριν την κρίση, το 79% πραγματοποιούσε επιπλέον αγορές από τις προγραμματισμένες, μετά την κρίση όμως, παρόμοια συμπεριφορά παρουσιάζει μόνο το 29%, μείωση της τάξης του 50%.

Αυτό και μόνο είναι αρκετό για να πείσει και τον πιο δύσπιστο, ότι η χρήση της λίστας είναι αναμφίβολα ένα απαραίτητο οικονομικό εργαλείο.

Πηγή: diatrofi.gr

Επιμέλεια: Δήμητρα Μπιλάλη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης