Φαίνεται ότι ο σχεδιαστής μόδας Marc Jacobs γνωρίζει καλά πώς να χρησιμοποιήσει τον όρο «shockvertising» προς όφελός του.

Ο διάσημος σχεδιαστής, έχει δημιουργήσει μεγάλη αναταραχή όσον αφορά την αισθητική του ολοκαίνουργιου βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube για τη νέα γραμμή γυαλιών ηλίου που λανσάρει αφού μέσα σε λίγες ώρες το Διαδίκτυο άρχισε να βουίζει για την ακαταλληλότητά του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαφήμιση έχει τον τίτλο «Jack of All Shades», και απεικονίζει έναν άνδρα στο πάρκο σε στάση… αυτοϊκανοποίησης, ενώ στην πραγματικότητα καθαρίζει τους φακούς των γυαλιών του.

Παρά τις έντονες αντιδράσεις πάντως, ο Marc Jacobs κατάφερε αυτό που ήθελε να πετύχει εξ αρχής, να μιλούν όλοι για την διαφήμιση «Jack of All Shades».

Επιμέλεια: Μαρία Σινιώρη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης