Μπορεί το Sex and the city να θεωρείται η ταινία – επιτομή του στυλ, δύο άλλες όμως κινηματογραφικές παραγωγές της καλοκαιρινής σεζόν έχουν να δώσουν τις δικές τους προτάσεις για τις νέες τάσεις της μόδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο “Get Smart”, η Αν Χάθαγουεϊ – αμέσως μετά το ρόλο της στο “Ο Διάβολος φοράει Prada” – κάνει τη μυστική πράκτορα. Η ταινία είναι ριμέικ από τηλεοπτική σειρά της δεκαετίας του ’60, οπότε και η μόδα είναι ανάλογη.

Η σχεδιάστρια Μπάρμπαρα Φέλντον προτείνει ως στυλ τη μόδα του ’60, εμπνευσμένη από την Κοκό Σανέλ.

“Πολλά σύνολα στα σχέδια της Σανέλ είναι διαχρονικά σε στυλ. Παρόλο που δεν χρησιμοποιήσαμε παλαιότερα ρούχα μπορέσαμε να συνδέσουμε το στυλ εκείνης της εποχής με τη σημερινή”, τονίζει η σχεδιάστρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο απλά είναι τα σχέδια στην ταινία “What happens in Vegas” (“Τζακ Ποτ στον έρωτα” ο ελληνικός τίτλος). Μετά από ένα αναπάντεχο χωρισμό η Κάμερον Ντίαζ ταξιδεύει στο Λας Βέγκας, όπου παντρεύεται μέσα σε μια νύχτα.

“Η έμπνευσή μου για το ντύσιμο της Κάμερον Ντίαζ, προήλθε από τον τρόπο που ντύνονται καθημερινά οι γυναίκες της Νέας Υόρκης”, ανέφερε η σχεδιάστρια Έρλιχ Κάλφους. Απλά ή χρωματιστά φορέματα, με λιτές γραμμές, του Χέλμουτ Λάνγκ και του Μοσκίνο, συνδυάζονται με κοσμήματα για να τονίσουν ακόμη περισσότερο το στυλ της Αμερικανίδας ηθοποιού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης