Ασκήσεις για στητό στήθος

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011, 15:07
Ασκήσεις για στητό στήθος

Δεν υπάρχει ούτε μία γυναίκα που να μη ζηλεύει ένα στητό και όρθιο στήθος. Εκτός από τη γυμναστική και τη σωστή διατροφή, μεγάλη βοήθεια προσφέρουν και οι ασκήσεις που συνδυάζουν σωστή αναπνοή με παράλληλες εκτάσεις και προτάσεις των χεριών.

Φροντίστε να εξοικονομείτε δέκα λεπτά κάθε ημέρα και κάντε τις παρακάτω ασκήσεις.

-Σηκωθείτε στις μύτες των ποδιών, σηκώνοντας ταυτόχρονα τα χέρια κατά την εισπνοή, ξανακατεβείτε αργά κατά την εκπνοή.

-Τα χέρια τεντωμένα τα φέρνετε επάνω στο στήθος με μικρά χτυπηματάκια και τα ξαναρίχνετε πίσω γρήγορα.

-Με τα χέρια τεντωμένα διαγράψτε κύκλους πρώτα προς τη μία κατεύθυνση και έπειτα προς την άλλη.

-Ξαπλώστε με τη ράχη στο πάτωμα, βάζοντας ένα μαξιλαράκι κάτω από τους ώμους. Ρίχνετε αργά το κεφάλι προς τα πίσω και το ξαναφέρνετε επίσης αργά εμπρός στο στήθος.

-Ξαπλώστε με τη ράχη στο πάτωμα, φέρτε τα χέρια εμπρός, επάνω από το κεφάλι, ξανακατεβάστε τα από τα πλάγια και φέρτε τα κατά μήκος του σώματος.

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου 2011, 15:07