Διατροφικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά χωρίς γυμναστική!

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018, 08:50
Διατροφικές συμβουλές για επίπεδη κοιλιά χωρίς γυμναστική!
Μπορεί το βάρος σου να είναι κανονικό, αλλά κάποιες φορές η κοιλιά σου είναι φουσκωμένη και πρησμένη. Λογικά κάτι κάνεις λάθος και συμβαίνει αυτό, όμως είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε με 10 διατροφικές συμβουλές.

Πολλά μικρά γεύματα: Μην καταφεύγεις στις δίαιτες νηστείας, καθώς το σώμα σου αποθηκεύει λίπος για να αντέξει και κρατά την κοιλιά σου πάντα φουσκωμένη. Καλό θα είναι να τρως κάθε τρεις με τέσσερις ώρες μια μπάρα πρωτεΐνης, λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών ή αμύγδαλα και ένα μήλο. Τα μικρά και υγιεινά σνακ αυξάνουν τον μεταβολισμό και εξισορροπούν το σάκχαρο στο αίμα. Όσο πιο χαμηλό είναι το σάκχαρο, τόσο πιο χαμηλά κρατάς την ινσουλίνη, η οποία ευθύνεται για την αποθήκευση λίπους στη μέση σου.

Άφησε στην άκρη τη ζάχαρη: Αυτό θα κρατήσει τα επίπεδα ινσουλίνης χαμηλά και τα επίπεδα της γλυκαγόνης υψηλά. Η ορμόνη γλυκαγόνη είναι ο καλύτερος φίλος σου για επίπεδη κοιλιά.

Περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018, 10:18