Τι να τρώτε και πώς να γυμνάζεστε σε κάθε ηλικία

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014, 18:16
Τι να τρώτε και πώς να γυμνάζεστε σε κάθε ηλικία
Όλοι γνωρίζουμε πως το πέρασμα του χρόνου επιφέρει αλλαγές τόσο στο σώμα, όσο και στο μεταβολισμό αλλά και στην κατανομή του λίπους, τη σύνθεση των ιστών, το ορμονικό μας σύστημα κ.λπ.

Στα 20 με 30

Το σώμα περνά σταδιακά από τη διαδικασία της ανάπτυξης στην ωρίμανση, κι αυτό σημαίνει ότι η σωστή διατροφή χτίζει τη μακροπρόθεσμη υγεία αλλά και το μεταβολισμό, το βάρος κ.α. Για να δουλεύει άριστα λοιπόν ο μεταβολισμός σας προσπαθήστε να κάνετε τουλάχιστον 5-6 γεύματα την ημέρα, μειώστε τον καφέ και προσθέστε στη διατροφή σας τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, αφού έρευνες έχουν δείξει πως η μέγιστη αποθήκευση ασβεστίου στα οστά συμβαίνει μέχρι τα 30.

Οι μεγαλύτεροι εχθροί της περιόδου αυτής είναι η έλλειψη σιδήρου, που επιβαρύνεται από τις πολλές ημέρες περιόδου, η έλλειψη ασβεστίου αλλά και η ανεπαρκής πρόσληψη θερμίδων όταν…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto…

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 28 Απριλίου 2014, 18:16