Kύμα διαμαρτυρίας σήκωσε αμερικανικός κολοσσός του κλάδου των ασφαλειών για τη μετάδοση μιας διαφήμισης, κατά τη διάρκεια του Super Bowl, του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, με θέμα τον θάνατο των παιδιών σε δυστυχήματα τα οποία μπορούν να αποτραπούν.

Η ασφαλιστική εταιρεία Nationwide διαβεβαίωσε ότι στόχος της ήταν η διαφήμιση αυτή να αποτελέσει το εφαλτήριο για μία ευρύτερη συζήτηση σχετικά με αυτού του είδους τα «αποτρέψιμα» δυστυχήματα, στα οποία σκοτώνεται 1 παιδί κάθε ώρα στις ΗΠΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Δε μπορώ να μεγαλώσω, καθώς έχω σκοτωθεί σε ένα δυστύχημα» λέει ένα μικρό αγόρι στη διαφήμιση, όπου εκφράζει τη λύπη του καθώς δε θα μπορέσει να κάνει ξανά ποδήλατο, να παντρευτεί ή να γνωρίζει τον κόσμο.

Έπειτα ακολουθούν οι εικόνες μιας μπανιέρας όπου το νερό έχει ξεχειλίσει, καθαριστικών προϊόντων που βρίσκονται κάτω από έναν νεροχύτη και μιας τηλεόρασης με επίπεδη οθόνη που έχει πέσει στο πάτωμα.

«Τα δυστυχήματα που μπορούμε να αποτρέψουμε είναι η πρώτη αιτία θανάτου των παιδιών» προστίθεται στο σποτ διάρκειας 45 δευτερολέπτων, που έχει μεταφορτωθεί στο διαδίκτυο με την ετικέτα #makesafehappen.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης