Οι καταναλωτές στην Αυστραλία περίμεναν στην ουρά από το απόγευμα των Χριστουγέννων έως τις 05.00 το πρωί της επόμενης ημέρας, οπότε θα άνοιγαν οι πόρτες των πολυκαταστημάτων, για να εισβάλουν μέσα και να βρουν κάποιο «κελεπούρι» λόγω των εκπτώσεων.

Υπολογίζεται πως μόνο τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων οι καταναλωτές ξόδεψαν πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ψώνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι καταστηματάρχες, ωστόσο, δεν είναι ικανοποιημένοι. Ζητούν αλλαγή της νομοθεσίας, που θα τους επιτρέπει να λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα. Υποστηρίζουν ότι από τη στιγμή που οι καταναλωτές μπορούν να ψωνίζουν οποιαδήποτε ώρα, κάθε μέρα, μέσω του Διαδικτύου, τα καταστήματα δεν μπορούν να έχουν τόσους περιορισμούς στις ώρες λειτουργίας τους.

Εκεί που αδυνατεί να φτάσει η φαντασία του ανθρώπινου νου -μιλάμε για το θέμα των αγορών- φτάνει η πραγματικότητα της επομένης των Χριστουγέννων, του γνωστού Boxing Day, τουλάχιστον στην Αυστραλία.

Χιλιάδες πολίτες σ’ όλη τη χώρα εξορμούν στα μαγαζιά, ιδιαίτερα στα πολυκαταστήματα, για να επωφεληθούν από το μεγάλο ξεπούλημα που κάθε χρόνο είναι άνευ προηγουμένου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Myer και το David Jones στη Μελβούρνη και το Σίδνεϊ άνοιξαν τις πόρτες τους στις 05.00 το πρωί, ενώ πολλοί ήταν που περίμεναν στην ουρά, για να πάρουν θέση, από τις 18.30 το απόγευμα των Χριστουγέννων.

Η απληστία και ο σκληρός ανταγωνισμός ώθησαν τα προαναφερθέντα καταστήματα να διαφημίσουν τις εκπτώσεις τους από την παραμονή των Χριστουγέννων στο Διαδίκτυο, μην αφήνοντας πολλούς να ευχαριστηθούν ούτε το χριστουγεννιάτικο γεύμα.

Το Google Australia δήλωσε ότι το 2012 θα έχει το μεγαλύτερο τζίρο, δεδομένου ότι ήδη οι αναζητήσεις σε σχέση με πωλήσεις έχουν φέτος αυξηθεί κατά 20%. Σημειώνεται ότι 8% από τις αγορές των Χριστουγέννων είναι από το εξωτερικό και γίνονται μέσω του Internet.

«Οι πωλήσεις του εξωτερικού αυξάνονται όλο και περισσότερο κάθε χρόνο» δήλωσε η πρόεδρος του Αυστραλιανού Συνδέσμου Επιχειρηματιών Λιανικής Πώλησης, Μάρτζι Όσμοντ.

Ωστόσο, όπως εκτιμά, «παίζει ρόλο πού ξοδεύουν περισσότερα χρήματα οι καταναλωτές». «Αν αγοράζουν ακριβά είδη για το σπίτι τους, αυτό σημαίνει ότι η εμπιστοσύνη τους στην οικονομία της χώρας βελτιώνεται» διευκρινίζει.

Επιμέλεια: Φλώρα Πέτση

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης