Σύμφωνα με άρθρο του «Forbes», είναι γεγονός, σε παγκόσμιο επίπεδο, ότι οι έφηβοι αρχίζουν να εγκαταλείπουν τη γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης facebook.

Η πρώτη αναφορά έγινε πριν από λίγο καιρό, όταν ο επικεφαλής του οικονομικού τμήματος του «Forbes» David Ebersman επιβεβαίωσε αυτό που κυκλοφορούσε ως φήμη για αρκετό καιρό: το πιο σημαντικό δημογραφικό κομμάτι των χρηστών του facebook, οι έφηβοι, γίνεται ολοένα και πιο αδρανές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη διαπίστωση αυτή επαλήθευσε και η έρευνα της GlobalWebIndex, η οποία μελέτησε το εφηβικό κοινό 30 χωρών και κατέληξε στο συμπέρασμα πως το ποσοστό όσων θεωρούνται ενεργοί χρήστες (δηλαδή δεν μένουν σε μια σειρά από «like») σημείωσε πτώση της τάξεως του 20% σε σύγκριση με τις αρχές του 2013.

Η μεγαλύτερη πτώση στη χρήση μεταξύ εφήβων καταγράφηκε στην Ολλανδία, με ποσοστό 52%, ενώ στις ΗΠΑ το ποσοστό αυτό ανήλθε στο 16%.

Το ερώτημα που προκύπτει είναι προς ποια sites στρέφεται πλέον η πολύτιμη προσοχή του εφηβικού κοινού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χωρίς αυτό να προκαλεί έκπληξη, τα sites με υπηρεσίες chat σε κινητά τηλέφωνα, όπως το WeChat (που φυσικά διαθέτει και την ανάλογη εφαρμογή), καθώς και ιστοσελίδες διαμοιρασμού φωτογραφιών και βίντεο, όπως το instagram (ιδιοκτησίας facebook), το Vine (ιδιοκτησίας Twitter) και το Snapchat, είναι οι νέοι πόλοι έλξης.

Την ίδια ώρα, εντυπωσιακή άνοδο σημειώνει το κινεζικό WeChat, που είδε τους χρήστες του ηλικίας 16 έως 19 ετών να αυξάνονται κατά 1.021% μέσα σε ένα οκτάμηνο, ενώ το Vine κατέγραψε αύξηση ενεργών χρηστών που άγγιξε το 639%. Τρίτο στην κατάταξη είναι το Flickr, το οποίο μέσω του νέου, καλοσχεδιασμένου application για κινητά είδε τους έφηβους χρήστες του να αυξάνονται κατά 254%.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης