Οι επιβάτες του Costa Allegra, που έφτασαν σήμερα στη Σεϊχέλες μετά τη φωτιά που εκδηλώθηκε τη Δευτέρα στο μηχανοστάσιό του, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να μείνει το πλοίο ακυβέρνητο ως τα ξημερώματα της Τρίτης και οι επιβάτες να αναγκαστούν να περάσουν τρεις ημέρες στον Ινδικό Ωκεανό χωρίς ηλεκτρικό, τουαλέτες και μαγειρεμένη τροφή θα λάβουν ως αποζημίωση δύο φορές την τιμή του εισιτηρίου που πλήρωσαν για την κρουαζιέρα, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Όσον αφορά τις αποζημιώσεις θα επιστρέψουμε το ποσό που δαπάνησαν (οι επιβάτες) για την κρουαζιέρα και θα το διπλασιάσουμε», δήλωσε στον Τύπο ο Νόρμπερτ Στικέμα, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας Costa Crociere στην οποία ανήκει το κρουαζιερόπλοιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Επίσης θα τους αποζημιώσουμε και για όλα τα έξοδα που έκαναν στη διάρκεια της κρουαζιέρας πάνω στο πλοίο», πρόσθεσε από την Βικτόρια λίγο μετά την άφιξη του κρουαζιερόπλοιου.

Κάθε επιβάτης μπορεί «είτε να επιστρέψει στην Ευρώπη είτε να παραμείνει στις Σεϊχέλες για ακόμη 7 με 14 ημέρες. Όσοι δεν συμφωνούν με την αποζημίωση αυτή μπορούν να προσφύγουν δικαστικά κατά της Costa, όμως δεν πιστεύουμε ότι αυτό θα συμβεί», σημείωσε.

Διαβάστε επίσης: Στις Σεϋχέλλες το Costa Allegra
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2012, 12:27

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Άννα Μορφούλη

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης