Δεν κατάφεραν να δελεάσουν τους καταναλωτές οι μεγάλες εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης στη διάρκεια της θερινής σεζόν, με αποτέλεσμα πάνω από εννέα στις δέκα επιχειρήσεις (ποσοστό 91%) να δηλώνουν μείωση τζίρου, κατά 35% μέσο όρο.

Αυτό προκύπτει από έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου (ΕΣΘ) σε δείγμα 200 επιχειρήσεων-μελών του, στο κέντρο (120 καταστήματα), την ανατολική και τη δυτική Θεσσαλονίκη (40 σε κάθε περιοχή).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τον ΕΣΘ, οι επιχειρήσεις δίνουν, πλέον, «τιτάνιο» αγώνα για να παραμείνουν ανοιχτές, ενώ αναμένουν τον Σεπτέμβριο -δηλαδή τις ημέρες της Διεθνούς Έκθεσης και το άνοιγμα των σχολείων- με την ελπίδα να δουν την κίνηση στα καταστήματα να αυξάνεται.

Επί του συνόλου των επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα, το 91% δήλωσε μείωση του τζίρου, το 7% ότι κυμάνθηκε στα περυσινά επίπεδα και μόνον το 1% ότι αυξήθηκε.

Τα παραπάνω στοιχεία δεν παρουσιάζουν ιδιαίτερη διαφοροποίηση, από περιοχή σε περιοχή της Θεσσαλονίκης, αφού η εικόνα είναι παρόμοια σε όλες τις κεντρικές οδούς, αλλά και εκτός ιστορικού κέντρου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης