Με μπαράζ προσφορών και εκπτώσεων προσπαθούν σούπερ μάρκετ και επιχειρήσεις να ανακόψουν την πτωτική πορεία που ακολουθούν οι πωλήσεις προϊόντων ευρείας κατανάλωσης αλλά και τροφίμων.

Ούτε λίγο ούτε πολύ, τις τελευταίες εβδομάδες, στις μεγάλες αλυσίδες υπάρχουν περισσότερες από 900 προσφορές, που αφορούν είτε σε μείωση τιμής είτε σε δωρεάν διάθεση ακόμη ενός προϊόντος. Η τακτική αυτή αναμένεται να συνεχιστεί με την ίδια ένταση, αφού πλέον 4 στους 10 καταναλωτές όταν ψωνίζουν ψάχνουν συστηματικά για προσφορές, την ίδια ώρα που περιορίζονται περαιτέρω τα όσα ξοδεύουν τα νοικοκυριά κάθε μήνα στο σούπερ μάρκετ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως, μεταξύ άλλων, αναφέρει μελέτη της Nielsen που διενεργήθηκε για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), το 2010 σχεδόν το 34% των πωλήσεων στα «επώνυμα» προϊόντα ήταν με προωθητικές ενέργειες, ενώ το 41% των καταναλωτών δηλώνει ότι αναζητεί προσφορές όταν ψωνίζει.

Μάλιστα, η μέση μηνιαία δαπάνη στα νοικοκυριά φέτος έχει υποχωρήσει στα 334 ευρώ έναντι 347 ευρώ πέρυσι, σύμφωνα με την έρευνα για την καταναλωτική συμπεριφορά του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Παράλληλα, όπως σημειώνει ο υπεύθυνος της έρευνας, καθηγητής Γιώργος Μπάλτας, «το 56% των καταναλωτών δηλώνει ότι αφήνει έως 50 ευρώ κάθε φορά που επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ. Και επιπλέον το 93,3% των ερωτηθέντων έχει αποφασίσει από πριν τι είδη θα αγοράσει, ενώ οι μισοί επιλέγουν μάρκες μέσα στο κατάστημα, συγκρίνοντας τιμές και χαρακτηριστικά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης