Πώς ήρθε η διάψευση για τις υψηλές αμοιβές τού «Survivor»

μετά από 3μηνη καθυστέρηση.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πληροφορίες διακινούνταν εδώ και μήνες·

η λίστα με τις υψηλότατες αμοιβές

που -υπετίθετο- ότι δίνονταν στους συμμετέχοντες τού φετινού «Survivor»,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

είχε διαρρεύσει προτού καν ξεκινήσει το «ριάλιτι επιβίωσης».

 

Ο στόχος που εξυπηρετούσε αυτή η λίστα ήταν σαφής και άκρως επικίνδυνος,

καθώς συμπυκνώνεται στον όρο «Κοινωνικός Αυτοματισμός».

Τα ζοφερά μηνύματα που παράγονταν, διέθεταν πολύπτυχη υπόσταση·

στην εξαιρετικά δύσκολη εποχή που διάγει η χώρα μας

-όπου η κάθε προσπάθεια για κοινωνική και οικονομική ανόρθωση

ήρθε να καταρρεύσει υπό το ασήκωτο βάρος τής απρόσμενης Πανδημίας-

η στιγμή ήταν ιδιαιτέρως βολική

ώστε να κινητοποιούνταν τα Συλλογικά Αντανακλαστικά με αρνητικόν τρόπο.

 

Ανεργία, Φτώχια, Μιζέρια, Πενία.

Καταστάσεις που πλέον αποκτούσαν άλλοθι,

καθώς ο Κορωνοϊός ενέσκηπτε «από το Πουθενά»

για να γίνει φανατικός σύμμαχος των απολύτως αφερέγγυων

και οπορτουνιστών εγχώριων κυβερνώντων.

 

Καλώς ή Κακώς

-κακώς, κατά την προσωπική μου θεώρηση,

αλλά είναι τεράστιο το θέμα και δεν θα το αναπτύξουμε σήμερα- 

το Χρήμα είναι ευθέως συνδεδεμένο με την Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια,

υπό την έννοια ότι σού δίνει τη δυνατότητα

να εξασφαλίζεις ένα σεβαστό βιοτικό επίπεδο

και -αναλόγως με τις συνθήκες ζωής σου και με τις υποχρεώσεις σου-

να μην μπαίνεις στη διαδικασία υποχωρήσεων, επιλογών ανάγκης, και ούτω καθ’ εξής

(εννοείται, βεβαίως,

ότι ο πρωτεύων παράγοντας

που προσδιορίζει τη σχέση μας με την Αξιοπρέπεια και με το Χρήμα,

είναι ο Χαρακτήρας·

ο χαρακτήρας εκάστου εξ ημών,

που σε αθροιστικό επίπεδο συγκροτεί την Εθνική Κουλτούρα).

 

Η δημοσίευση τής λίστας με τις αμοιβές των συμμετεχόντων τού «Survivor»

ελειτούργησε ακριβώς όπως επεδίωξαν εξ αρχής οι εμπνευστές και δημιουργοί της.

Η φτωχοποιημένη Νεοελληνική Κοινωνία

ανέκραξε με αγανάκτηση, με υφέρποντα φθόνο και με κρυπτόμενο θαυμασμό:

«Πωωω, τι φράγκα παίρνουν, ρε…».

 

Η αμέσως επόμενη αντίδραση ήρθε μέσω τής σύγκρισης..:

«Από πού κι ως πού αυτά τα σούργελα αμείβονται με τόσα χρήματα;

Είναι δυνατόν να τσεπώνουν εβδομαδιαίως

όσα βγάζω εγώ σε έναν χρόνο φτύνοντας αίμα

και δουλεύοντας 12ωρα χωρίς καν να πληρώνομαι υπερωρίες..;

Τι είν’ αυτοί, δηλαδή..;

Κάτι “Διάσημοι” που τούς ξέρει μόνο η μάνα τους

και κάτι άγνωστοι που δεν τούς ξέρει ούτε η μάνα τους.».

 

Έτσι, φτάνουμε στο επόμενο ψυχολογικό στάδιο,

το οποίο είναι το πιο τοξικό, εκμαυλιστικό, αλλοιωτικό, αλλοτριωτικό.

Πλέον, το μάτι γυαλίζει, η προπαγάνδα έχει πετύχει, η απόφαση έχει παρθεί:

«Θα πάω κι εγώ.».

 

Μιμητισμός.

Δυστοπικός μιμητισμός.

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με αρχέγονο μιμητισμό,

αλλά με μία τεχνηέντως δημιουργημένη και διαρκώς υποδαυλιζόμενη επιθυμία,

την οποία το Σύστημα προάγει ως «Όνειρο Ζωής» και ως «Λύση Ζωής».

 

Αυτό ήταν το πλαίσιο που εκπεμπόταν ανεμποδίστως επί τρεις μήνες

προς την παραπαίουσα Νεοελληνική Κοινωνία·

η λίστα με τις -φερόμενες ως- αμοιβές των συμμετεχόντων τού «Survivor»

εκυκλοφορούσε παντού, αναπαραγόταν παντού, συζητούταν παντού·

στις τηλεοπτικές εκπομπές, στις ιστοσελίδες, στα «social media».

Μέχρι που στις 16 Μαρτίου ανήρτησα στη «Ζούγκλα»

το πόνημα με τίτλο «“Μούφα” οι υψηλές αμοιβές στο “Survivor”;»
(https://www.zougla.gr/media/article/moufa-i-ipsiles-amives-sto-survivor).

 

Δεν εξέδιδα ετυμηγορία· δεν είχα αποδείξεις ώστε να έπραττα τοιουτοτρόπως.

Απλώς, αναρωτιόμουν.

Αναρωτιόμουν,

και εξέφραζα ευθέως τις επιφυλάξεις μου για την περιβόητη λίστα,

ακολουθώντας τη Δημοσιογραφική Δεοντολογία και χρησιμοποιώντας τη Λογική.

 

Κι όμως, παρ’ ότι δεν έκανα κάτι εξαιρετικό

(προσωπικώς θεωρώ αυτονόητες αξίες τη Δημοσιογραφική Δεοντολογία και τη Λογική, 

και αρνούμαι να τις αντιμετωπίζω ως λαμπρές εξαιρέσεις

που επιβεβαιώνουν τον σκοτεινό Κανόνα),

τσουπ, ω! τού θαύματος, οποία σύμπτωση, οποία ξαφνική εξέλιξη,

ενεφανίσθη η εταιρεία παραγωγής τού «Survivor»,

η «Acun Medya» τού Τούρκου παραγωγού Ατζούν Ιλίτζαλι,

και μέσω τοποθέτησής της προς συστημικά «Μ.Μ.Ε.»

διέψευσε κατηγορηματικά την αξιοπιστία τής περιβόητης λίστας και τις δημοσιευμένες αμοιβές.

 

Επί τρεις μήνες, άκρα τού τάφου σιωπή.

Επί τρεις μήνες, χειμερία νάρκη.

Επί τρεις μήνες, μία λίστα όπου αναγράφονται πολωτικά ψεύδη,

κυκλοφορεί και διασπείρεται με απόλυτη μεγαλοπρέπεια χωρίς να κουνιέται φύλλο.

Εδώ δεν μιλάμε για έναν ανεκτό και θεμιτό ετεροχρονισμό,

αλλά για μία καραμπινάτη, προσανατολισμένη, συνειδητή επιλογή.

 

Δεν δύναμαι να γνωρίζω αν όντως το άρθρο-ρεπορτάζ μου

οδήγησε στην ανατροπή των δεδομένων.

Όμως, αν μη τι άλλο,

η χρονική σύμπτωση είναι τόσο σκανδαλώδης και εκκωφαντική,

που σχεδόν εκμηδενίζονται οι πιθανότητες να πρόκειται όντως για σύμπτωση.

 

Παρά ταύτα…

Επειδή η «Σύμπτωση» είναι έννοια

που συχνά προσλαμβάνει υπερφυσικές, μεταφυσικές, έως και παγανιστικές διαστάσεις,

θα χρησιμοποιήσουμε κι εδώ ως όπλο μας τη Λογική.

 

Ερωτώ..:

Όταν μία -θεωρητικώς σοβαρή- εταιρεία

μπαίνει στη διαδικασία τής διάψευσης για συγκεκριμένη πληροφορία

(εν προκειμένω, ως «πληροφορία» λογίζεται η λίστα με τις αμοιβές τού «Survivor»),

συμφωνούμε ότι το κάνει για να προστατεύσει τα συμφέροντά της;

Συμφωνούμε ότι όποια κι αν είναι τα συμφέροντά της

-είτε έχουν θετικό πρόσημο, είτε αρνητικό,

είτε είναι θεμιτά, είτε αθέμιτα-

η εταιρεία προβαίνει στη διάψευση με σκοπό να αυτοπροστατευθεί..;

 

Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που έχει την απειροελάχιστη διαφωνία

απέναντι στα προαναφερθέντα -ρητορικής δυναμικής- ερωτήματα.

Οπότε, ακαριαίως προκύπτει και η δυσπιστία για το χρονικό σημείο τής διάψευσης.

 

Και κάτι ακόμη..:

Είναι τυχαίο

που πλέον αυτή η ανυπόστατη λίστα έπαψε να εμφανίζεται διαρκώς μπροστά μας;

Τώρα που η «δουλειά» έγινε,

τώρα που τα μηνύματα τής ανυπόστατης λίστας
τοποθετήθηκαν επιμελώς στο Συλλογικό Υποσυνείδητο και ερίζωσαν,

το «Πειστήριο τού Εγκλήματος» απεσύρθη από την κυκλοφορία.

 

Επιμύθιο:

Φυσιογνωμικά, ο Ατζούν Ιλίτζαλι μού φαίνεται συμπαθέστατος τύπος.

Δείχνει καλό άτομο,

προσφέρει γενναιόδωρα επαθλάκια στα παιδιά τού «Survivor» 

και γενικώς τιμάει τη φιλοξενία που τού παρέχει η Ελληνική Τηλεόραση.

 

Επίσης, θέλω να πω ότι -σε επίπεδο πρωτογενούς προσέγγισης-

είμαι θετικά διακείμενος προς τον Ατζούν Ιλίτζαλι διότι είναι Τούρκος·

βάσει τού αξιακού συστήματός μου,

ο Τούρκος δεν είναι «A Priori Εχθρός», ούτε ο Έλληνας είναι «A Priori Φίλος»·

καλός άνθρωπος να είσαι και δεν με νοιάζει από πού είσαι. 

 

Όμως,

ο Ατζούν Ιλίτζαλι έχει στο βιογραφικό του ορισμένα στοιχεία

που με καθιστούν απολύτως επιφυλακτικό για το πρόσωπό του και για τις προθέσεις του.

 

Κατ’ αρχάς και κατ’ αρχήν,

έχει στενές σχέσεις με τον φασίστα Ερντογάν και είναι ευνοούμενός του.

Η δήλωση που ο Ιλίτζαλι έκανε -σε ανύποπτο χρόνο- το 2013,

είναι απολύτως αντιπροσωπευτική για όσα κρύβονται πίσω από τα χαμόγελά του

και παγώνει το χαμόγελο σε κάθε δημοκρατικό άνθρωπο:

«Μού αρέσει ο τρόπος που ασκεί εξουσία ο Ταγίπ Ερντογάν.»,

είχε πει έμπλεος θαυμασμού και εκτίμησης για τον Νεο-Οθωμανό χιτλερίσκο.

 

Κατά δεύτερον, είναι στυγνός έμπορος·

αυτό που τον ενδιαφέρει, λοιπόν, είναι η επιτυχία τού προϊόντος του,

και όχι η προσωπική συνεισφορά του στην Ελληνική Παιδεία.

«Και δικαιολογημένα», θα πω εγώ.

Εδώ δεν νοιάζεται ο ημεδαπός «Σκάϊ» για την Ελληνική Παιδεία·

θα νοιαστεί ο ερντογανικός έμπορας;

(«Σε ποιο ουράνιο και τόξο;», που λέει και η εξέχουσα ρήτωρ Μέγκι Ντρίο)

 

Κλείνοντας, έχω και tip για τούς σημειολόγους:

Ο Ατζούν Ιλίτζαλι έχει γεννηθεί στις 29 Μαΐου (1969)·

ήτοι, την ημέρα που στην Ιστορία πρεσβεύει την «Άλωση».

 

Βεβαίως, η γενέθλια ημέρα ενός ανθρώπου επ’ ουδενί αποτελεί ενοχοποιητικό στοιχείο,

αλλά να…,

όταν αυτή η άλωση μπαίνει στα σπίτια μας

μεταμφιεσμένη σε τηλεοπτικά προγράμματα

που προάγουν τον Κοινωνικό Αυτοματισμό και τον Κανιβαλισμό,

έχει ενδιαφέρον να επισημάνουμε τη Σύμπτωση που μετατρέπεται σε Κάρμα.  

 

Επί τού Πειστηρίου:

Συμμετέχετε στις ψηφοφορίες τού «Survivor»;

 

Δίνετε χρήματα -είτε από το πλεόνασμά σας, είτε κι από το υστέρημά σας-

προκειμένου να διαμορφώσετε τις εξελίξεις;

 

Πιστεύετε στο αδιάβλητον των ψηφοφοριών τού «Survivor»

και εν γένει κάθε ψηφοφορίας -έναντι χρηματικού αντιτίμου-

που διεξάγεται σε οποιοδήποτε ριάλιτι;

 

Λίαν συντόμως επίκειται πόνημα που ίσως σάς οδηγήσει να αναθεωρήσετε.

Μείνετε… Ασυντόνιστοι!

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης