Όταν μία γυναίκα πλήττει βάναυσα το Γυναικείο Φύλο.

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

θα σού απευθύνομαι με αυτήν την προσφώνηση και δεν θα αναφέρω το ονοματεπώνυμό σου,

διότι -επί τής ουσίας- εσύ το επέλεξες.

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

εσύ επέλεξες να ετεροπροσδιορίζεσαι

και ωσάν θλιβερό οικούρημα να (υπο)στηρίζεις με ιερό φανατισμό 

τα σεξουαλικά παραστρατήματα που δικαιούται ο «άντρας τού σπιτιού»,

απορρίπτοντας με βδελυγμία τις κατηγορίες που αυτός αντιμετωπίζει

όντας ποινικά διωκόμενος για έναν βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού.

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

με την ενδοτική στάση σου πλήττεις βάναυσα το Γυναικείο Φύλο

και τα απολύτως δικαιολογημένα ζητούμενά του·

σε μία εποχή που η Κοινωνία προσπαθεί να αποτινάξει την Πατριαρχί(λ)α

και τα κάθε λογής σεξιστικά-φαλλοκρατικά στερεότυπα

που αντιμετωπίζουν ως «κατώτερο ον» τη Γυναίκα σε όλες τις εκφάνσεις της,

εσύ έρχεσαι να βεβηλώσεις τη Μάνα, τη Σύντροφο, τη Σύζυγο, την Ερωμένη.

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι πίσω από τις δήθεν αυταπαρνητικές τοποθετήσεις σου,

βρίσκεται η απολύτως ιδιοτελής ανάγκη να σώσεις το τομάρι σου (διπλής).

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

θα σε αναλύσω με βάση τη συνήθη χρονική ιεράρχηση που χαρακτηρίζει τις έμφυλες σχέσεις·

αρχικώς υπήρξες ερωμένη, στη συνέχεια υπήρξες σύντροφος

και κατόπιν -εδώ οι θέσεις ενίοτε εναλλάσσονται- υπήρξες σύζυγος και μάνα.

Κατά την προσωπική μου άποψη -και συνυπολογίζοντας τα γεγονότα-

απέτυχες παταγωδώς σε όλες τις γυναικείες εκφάνσεις σου.

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

δεν θεωρώ ότι οι εξωσυζυγικές σχέσεις συνιστούν a priori ανηθικότητα,

ούτε πρεσβεύω τη μεσαιωνική αντίληψη περί Γάμου·

άλλωστε, ο Γάμος είναι ένας γελοίος και μονίμως αυτο-αναιρούμενος θεσμός,

όπου ο Όρκος μετατρέπεται -με την αγαστή συνέργεια τής Εκκλησίας- σε σκουπίδι. 

Όμως, μού προκαλεί άκρως αρνητική εντύπωση ο τρόπος,

που η πάλαι ποτέ ερωμένη, κατοπινή σύντροφος και εν τέλει σύζυγος τού Φιλιππίδη,

απαρνήθηκε και απαρνιέται αυτές τις ιδιότητές της

προκειμένου να αθωώσει το «αρσενικό» και να μεταφέρει τις ευθύνες στις «άλλες» γυναίκες.

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

όχι μόνο δεν σεβάστηκες και δεν σέβεσαι ετούτες τις ιδιότητές σου,

αλλά προσέθεσες στο παλμαρέ τής κατάντιας τον χείριστο ξεπεσμό

να διασύρεις τα καθήκοντα που έχει μία μάνα προς το παιδί της.

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

ποια γυναικεία πρότυπα και ποια ανδρικά πρότυπα υποδαυλίζεις

προς το άρρεν παιδί που έχετε φέρει στον κόσμο με τον γονιμοποιητή σου;

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

ποια νοοτροπία εγκαθίσταται στην ψυχή ενός αγοριού, ενός εφήβου, ενός νεαρού άντρα,

όταν διαπιστώνει πως η μητέρα του ανέχεται τις εξωσυζυγικές σχέσεις τού πατρός του

και σπεύδει να τον υπερασπιστεί τυφλά

στις -κακουργηματικού χαρακτήρα- κατηγορίες που τον βαραίνουν;

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

ως άντρας -όσο κι αν αυτό που θα αναφέρω, θα ήταν βολική κατάσταση για το «εγώ» μου-

δεν εκτιμώ τη γυναίκα που με ανέχεται·

αναμφιβόλως, θέλω η γυναίκα να με αποδέχεται, να με δέχεται,

αλλά απεχθάνομαι να με ανέχεται,

διότι μία τέτοια συμπεριφορά κρατάει πίσω και τούς δύο ανθρώπους.

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

διόλου τυχαίο ότι τα «σπίτια με τα κόκκινα φώτα»

ονομάζονται «Οίκοι Ανοχής» και όχι «Οίκοι Αποδοχής».

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

οι πιο επικίνδυνοι και νοσογόνοι «οίκοι ανοχής»

είναι αυτοί που δεν έχουν στην εξώπορτά τους το ενημερωτικό «κόκκινο φως».

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

σού λέω ευθαρσώς ότι δεν πιστεύω το παραμικρό

από τούς ισχυρισμούς που μετέρχεστε εσύ και -κυρίως- ο σύζυγός σου.

Όμως,

ακριβώς επειδή σέβομαι το συνταγματικά κατοχυρωμένο «Τεκμήριο τής Αθωότητας»

και -ούτως ή άλλως- δεν δικαιούμαι ως δημοσιογράφος να εκδίδω δικαστικές ετυμηγορίες,

θα σταθώ σε μία σημερινή υπερασπιστική αποστροφή σου.

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

είπες ότι «Ο Πέτρος είναι αθώος.»

και ανέφερες προς επίρρωσιν τής πρόωρης δικαστικής ετυμηγορίας σου

ότι «Ο Πέτρος σέβεται το “Όχι”.».

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,
έφτασε η στιγμή -δραττόμενος τής ευκαιρίας που μού δίνει η φράση σου-

να σού απευθύνω το αμείλικτο ερώτημα που μού γεννήθηκε άμα τω ακούσματί της…

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

αφού ο «αθώος Πέτρος (σου)» σέβεται το «Όχι»,

αφού ο «αθώος Πέτρος (σου)» σέβεται το «Γυναικείο “Όχι”»,

αφού ο «αθώος Πέτρος (σου)» σέβεται τη Γυναίκα,

γιατί δεν αξιοποίησες την ευσέβειά του και δεν τού είπες όλα αυτά τα χρόνια

«Πέτρο, λέω “Όχι” στις εξωσυζυγικές σχέσεις σου.».

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

σε ακούω να διατυμπανίζεις δακρυβρέχτως ότι ο Φθόνος και η Συκοφαντία

έχουν οδηγήσει τα (φερόμενα ως) θύματα να κατηγορούν αδίκως τον «αθώο Πέτρο (σου)»,

με συνέπεια να έχει καταστραφεί η οικογένειά σας.

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

για ποιαν «οικογένεια» μιλάς και ποιαν «οικογένεια» μάς τσαμπουνάς;

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

η Κοινωνία, το Κοινό Περί Δικαίου Αίσθημα,

έχει ήδη εκδώσει την ετυμηγορία του

διότι ψάχνει να βρει την Οικογένεια σε όλο ετούτο το θλιβερό πλαίσιο

και τα μόνα στοιχεία που ανακαλύπτει και διαπιστώνει

είναι οι αρρωστημένες εξαρτήσεις που αποτρέπουν κάθε υγιή άνθρωπο να κάνει οικογένεια.

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

το «Ναι» είναι Προοπτική Συμβιβασμού, το «Όχι» είναι Προοπτική Ιστορίας.

Σύζυγε τού Φιλιππίδη,

χωρίς να προβείς σε ίχνος αυτοκριτικής

και έχοντας ως αποκλειστικό κίνητρο να σώσεις το τομάρι σου (διπλής),

επέλεξες αναφανδόν το «Ναι σε όλα»

και είναι προφανές ότι δεν ανεζήτησες τον σεβασμό λέγοντας το γενναίο «Όχι»

που θα σε έθετε στη λίστα με τις σημαντικές γυναίκες.

 

Σύζυγε τού Φιλιππίδη, από εμένα είναι «ΟΧΙ».

Σύζυγε τού Φιλιππίδη, από το Γυναικείο Φύλο είναι «ΟΧΙ».

Σύζυγε τού Φιλιππίδη, από την Κοινωνία είναι «ΟΧΙ».

Λέμε «ΟΧΙ» στην «“οικογένεια” Φιλιππίδη» και στην ψευδόμενη «εξώπορτά» της.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos
https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης