Και άλλες ομοιότητες των κοριτσιών τού «Greece Next Top Model»

με γνωστά πρόσωπα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

*** Όταν οι υπεύθυνοι τής παραγωγής τού «G.N.T.M

απεφάσισαν να αλλάξουν χρώμα στα μαλλιά τής Σουζάνας,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

αυτομάτως άνοιγαν τον ασκό τού… Twitter!

Δεν άργησαν, λοιπόν, να εμφανιστούν,

οι πρώτοι παραλληλισμοί τής πολυσυζητημένης παίκτριας

με τον «πατέρα» τού περίφημου «Πώτς γκένειν αυτό;»,

τον αγαπημένο Πάτρικ Ογκουνσότο.

 

Ναι,

αναμφίβολα τα μαλλιά τους είναι -και στο μέγεθος, και στο χρώμα- σχεδόν ίδια,

αλλά σε φυσιογνωμικό επίπεδο η Σουζάνα έχει ομοιότητα με άλλον ποδοσφαιριστή·

συγκεκριμένα με τον νυν αμυντικό τού Ολυμπιακού, τον Ρούμπεν Σεμέδο.

Για δείτε…

Όχι μόνο τα λες και «αδελφάκια»,

αλλά -παρά τα αδιαμφισβήτητα σωματικά προσόντα τους-

ταιριάζουν και όσον αφορά στην επιπολαιότητα και στην κακή απόδοσή τους·

η Σουζάνα εξεκίνησε με τέσσερις σερί αποτυχημένες δοκιμασίες,

ενώ και ο Σεμέδο εξελίσσεται σε μεγάλη «παλτουδιά».

 

*** Φεύγουμε από τη δήθεν «γαζέλα»,

αλλά παραμένουμε στην ομάδα που είναι αντίπαλος τού… «βαζέλα»

(πσσς, έκανα και ρίμα).

 

Αυτήν τη φορά, η ομοιότητα είναι μεταξύ γυναικών,

και δη,

ανάμεσα στην Άννα

και στη μεταφράστρια τής «Π.Α.Ε. Ολυμπιακός», τη Μαρίνα

(Χατζή η μεν, Τσαλή η δε, έχουν και ομοιοκαταληξία στα επώνυμά τους).  

Βεβαίως, εδώ η φυσιογνωμική εγγύτητα δεν είναι εύκολα εντοπίσιμη,

λόγω διαφοράς στο χτένισμα, στο μακιγιάζ και στην ηλικία (ωχ).

Όμως, προσέξτε την κατατομή των δύο προσώπων, τη μύτη και τα χείλη,

και θα διαπιστώσετε -ιδίως αν δείτε τις δύο γυναίκες σε κίνηση-

ότι η μία θυμίζει αρκετά την άλλη.

 

*** Πάμε τώρα στην Ασημίνα,

η οποία έχει τεράστια ομοιότητα με την Ιωάννα Λίλη,

σύζυγο τού παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Θοδωρή Ζαγοράκη

(εν’ τέλει, είτε άμεσα, είτε έμμεσα,

όπου υπάρχει ποδόσφαιρο, υπάρχουν και μοντέλα).

 

Τρανή απόδειξη ότι μοιάζουν πάρα πολύ,

είναι ότι αν σάς δείξω αυτήν τη φωτογραφία

χωρίς να σάς αναφέρω την ταυτότητα τής εικονιζόμενης,

θα τη βρείτε μόνο από τα συμφραζόμενα…

 

Δείτε τες και μαζί…

(τι να πουν ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και ο Ντάνι ντε Βίτο

μπροστά σε αυτές τις «δύο σταγόνες νερό»)

 

*** Σειρά έχει ο σουρεαλισμός,
καθώς η τέταρτη τής πενταμελούς κλίκας που μισεί σύμπασα η τηλεοπτική Ελλάδα,

η Μαρτίνα, εντοπίστηκε να εμφανίζει μία αναπάντεχη ομοιότητα.

 

Παρ’ ότι η ίδια αυτοσυστήνεται ως «κουκλάρα»,

οι σατανικοί και πάντοτε έτοιμοι για σάτιρα τουϊτεράδες,

θεωρούν ότι θα πρέπει να αναζητήσουμε τη σωσία τής εν’ λόγω βαυκαλιζόμενης

στα κατηφή αγάλματα των Νήσων τού Πάσχα.

Τι έγινε, μείνατε αγάλματα;

Ε, λοιπόν, δεν θα σάς τα δίνω όλα έτοιμα στο στόμα·

βρείτε μόνοι σας και μόνες σας με ποιο άγαλμα μοιάζει περισσότερο.

Καλό Πάσχα…

 

*** Και φτάνουμε στην τελευταία και πιο ρασπουτινική τής απεχθούς πεντάδας.

Επί καιρώ αναρωτιόμουν

(σαν τον Γιάννη Αργύρη στην ταινία «Η Νεράϊδα και το Παλληκάρι»,

όπου προσπαθεί να αναγνωρίσει τη -μεταμφιεσμένη σε αγόρι- Αλίκη Βουγιουκλάκη):

«Βρε, τι μού θυμίζει… Βρε, τι μού θυμίζει…».

 

Και εν’ τέλει, το βρήκα·

το αφόρητα εκνευριστικό υφάκι, τουπεδάκι και στυλάκι τής Κάτιας,

αποτελεί τη χείριστη version τής Τραϊάνας Ανανία.

Χίλιες φορές να σού απευθύνει λίβελλο η Τραϊάνα

επειδή ετόλμησες να τής πεις «Καλημέρα. Τι κάνεις εσύ;»,

παρά να πεις έστω και «Καλημέρα» στην Κάτια.

Ταλαντούχα μεν, «ακαλημέριστη» δε.

 

*** Μετά το ποδόσφαιρο, ήρθε η ώρα και για λίγη γυμναστικούλα.

Διότι,

μη μού πείτε ότι το πρόσωπο,

και κυρίως το στυλ και η καρτουνίστικα λεπτή φωνή τής Γκλόριας,

δεν σάς παρέπεμψαν κάποια στιγμή στη Βασιλική Μιλλούση.

Όπως και στο ζευγάρι τής Ασημίνας με την Ιωάννα Λίλη,

έχουμε κι εδώ μία εντυπωσιακή ομοιότητα.

 

*** Κλείνουμε με την Κέϊσι,

η οποία είναι από τις ωραιότερες κοπέλες τού «G.N.T.M.».

Στην προκειμένη περίπτωση,

μόνο οι μύστες τού Φυσιογνωμισμού

θα μπορούσαν να εντοπίσουν την ομοιότητα

που ευθύς αμέσως θα σάς παρουσιάσω.

 

Το μελαχρινό κορίτσι, όταν έχει μισάνοιχτα χείλη (κάτι που συνηθίζει),

αλλά και όταν χαμογελάει (ένα χαμόγελο που απλώνεται και στα μάτια του),

θυμίζει τη Σοφία Αλιμπέρτη.

Δείτε…

 

Συμπληρωματική Σημείωση:

Οι ομοιότητες μεταξύ των ανθρώπων

-όσο μεγάλες κι αν είναι, όσο μικρές κι αν είναι-

εμπεριέχουν πάντα και την υποκειμενική προσέγγιση·

συχνά, μία ομοιότητα δεν εντοπίζεται μόνο με τα μάτια,

αλλά και με τις προσωπικές προσλαμβάνουσες τού (εκάστοτε) παρατηρητή.

Τα σέβη μου…

 

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης