Ο «Μαϊντανός» τής Ελληνικής Αστυνομίας.

Το σύνθημα «Οι Μπάτσοι πουλάνε την Ηρωΐνη»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

διαθέτει τη μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης στους ελληνικούς τοίχους,

καθώς αποτελεί συμπυκνωμένη κοινωνιολογική Βίβλο

και καταγράφει την όζουσα πραγματικότητα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

που διαχρονικώς κρύβεται πίσω από τα -ουτοπικής καθαρότητας- Λειτουργήματα.

 

Βεβαίως, η απόσταση που χωρίζει την Ουτοπία από την Ξευτίλα είναι συχνά χαώδης,

διότι -ανάλογα με την εκάστοτε επικρατούσα κουλτούρα και τον πολιτισμό κάθε έθνους-

τα ποσοστά διαφθοράς απέχουν παρασάγγας· 

επί παραδείγματι,

δεν υπάρχει η παραμικρή σύγκριση ανάμεσα στη Σουηδία και στο Μεξικό,

στη Νορβηγία και στην Κολομβία, στη Δανία και στη Βραζιλία, στη Φινλανδία και στο Ελ Σαλβαδόρ,

αφού στις μεν σκανδιναβικές χώρες ο διεφθαρμένος λειτουργός είναι δακτυλοδειχτούμενος, 

ενώ στις δε λατινοαμερικανικές χώρες ο έντιμος λειτουργός είναι δακτυλοδειχτούμενος.

 

Σύμφωνα με τούς γλωσσολόγους,

ο μειωτικός αργκό προσδιορισμός «Μπάτσος» έχει δύο πιθανές προελεύσεις:

είτε πρόκειται για ηχομιμητικό δημιούργημα,

είτε έλκει την ύπαρξή του από την τουρκική λέξη «baç» που σημαίνει «φόρος, διόδια»

(επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας ήταν ιδιαιτέρως συχνό το φαινόμενο,

τα όργανα τού Νόμου να εισέπρατταν διά τής βίας

τούς δυσβάσταχτους φόρους που επιβάλλονταν στους πολίτες).

 

Μετά από περίπου τέσσερεις αιώνες υπό τον τουρκικό ζυγό,

η πολιτισμική επιμειξία ήταν αναπόφευκτη

και οι συνήθειες τού εφέντη είχαν μετατραπεί σε κληροδοτήματα για τον ιδρυματισμένο δούλο.

Έτσι, από την ίδρυση τού Νέου Ελληνικού Κράτους έως και σήμερα,

ο πάλαι ποτέ «Χωροφύλακας» και μετέπειτα -αφ’ ότου επήλθε η άνθηση των πόλεων- ο «Αστυνομικός»,

είναι σάρκες εκ τής σαρκός μίας καθυστερημένης και μεσαιωνίζουσας κοινωνίας.

 

Παραδοσιακά, λοιπόν, η Ελληνική Αστυνομία αποτελούταν και αποτελείται

-αν όχι πλειονοτικώς, σίγουρα σε σημαντικό ποσοστό-

από άτομα που έχουν εκκωφαντικά ελλείμματα

στην Παιδεία, στη Μόρφωση, στην Καλλιέργεια, στην Αγωγή,

και επιλέγουν το συγκεκριμένο λειτούργημα

για λόγους που κάθε άλλο παρά συνάδουν με τον γενεσιουργό πυρήνα του.

 

Η Στολή. Το Σχήμα. Η Θέση. Η Εξουσία.

Άτομα που καθαγιάζουν τα συμπλέγματά τους

βουτώντας στην «κολυμβήθρα τού Σιλωάμ» που λέγεται «Στολή».  

Άτομα που βρίσκουν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία

να θεσμοθετήσουν την τοξική αρρενωπότητά τους και τη ροπή τους στη Βία.

Άτομα που σπεύδουν να προσποριστούν την Ένστολη Εξουσία,

έχοντας ως αποκλειστικό μέλημά τους την κατάχρησή της.

Άτομα που επιχειρούν να μετατρέψουν σε «υπεράνω πάσης υποψίας»

την υφέρπουσα εγκληματικότητά τους.

Άτομα που υπακούνε τυφλά και άκριτα στις εντολές τού εκάστοτε καθεστώτος,

μετατρεπόμενα σε τραμπούκους, σε βασανιστές, σε δολοφόνους.

Ποιος ξεχνάει τον ρόλο που έπαιξαν οι «μπάτσοι» επί Χούντας;

Ο Περικλής Κοροβέσης τούς περιγράφει στο συγκλονιστικό βιβλίο «Ανθρωποφύλακες».

Ποιος ξεχνάει τον ρόλο που παίζουν οι «μπάτσοι» επί Δημοκρατίας;

Ο δολοφόνος Μελίστας και ο δολοφόνος Κορκονέας

θα έχουν εσαεί λερωμένα τα χέρια τους με το αίμα τού Μιχάλη Καλτεζά και τού Αλέξη Γρηγορόπουλου,

αφού η «Στολή» δεν ορρωδεί -κατά τη διαδικασία τής μανιακής επιβολής της-

να σκοτώσει μέχρι και παιδιά για να τονίσει τη (σαθρή) υπεροχή της.

 

Υπ’ αυτό το πλαίσιο, ουδεμία έκπληξις προκαλείται από το γεγονός,  

ότι ο περιβόητος «Αποστάτης» Μητσοτάκης

-ναι, ο πατήρ τού νυν πρωθυπουργού τής τεταρτοκοσμικής Νεοελληνικής Μπανανίας-

είχε απευθύνει το 1992 στα «Μ.Α.Τ.» τη φράση «Το Κράτος είστε εσείς.».

 

Και βεβαίως,

επειδή γνωρίζω προκαταβολικώς το κίβδηλο επιχείρημα

που πάντοτε εκφράζεται προς αντισυστημικά πονήματα όπως το παρόν,

αυτά τα περιστατικά ουδόλως είναι η Εξαίρεση.

Ιδού ένας εύγλωττος πίνακας με πρόσφατα αστυνομικά «κατορθώματα».

 

Τώρα, λοιπόν, κατόπιν τής χρήσιμης ιστορικής ανάλυσης-αναδρομής,

είμαστε έτοιμοι να προσεγγίσουμε με ακρίβεια

τι ακριβώς πρεσβεύει ο πολυσυζητημένος Σταύρος Μπαλάσκας.

 

Ο Μπαλάσκας έχει επιδοθεί ουκ ολίγες φορές σε ρατσιστικές ρητορικές 

που παραπέμπουν ευθέως στη Χούντα,

καθώς δεν έχει ορρωδήσει να χαρακτηρίσει τούς παράνομους μετανάστες και τούς αντιεξουσιαστές

ως «ενοχλητική σκόνη» και ως «σκουπίδια»,

ενώ οι ετεροχρονισμένες οδηγίες που απηύθυνε

στον συλληφθέντα γυναικοκτόνο και ζωοκτόνο Μπάμπη Αναγνωστόπουλο

(οδηγίες για να δύναται ποινικώς ένας εγκληματίας να πέσει στα «μαλακά»),

κατεγράφησαν ισοβίως στη Συλλογική Μνήμη και προεκάλεσαν την Πανελλήνια Κατακραυγή.

«Αστυνομικός ή Μπάτσος»; Εν προκειμένω, η απάντηση είναι μία.

 

Και ναι μεν ο Μπαλάσκας έχει ελεγχθεί επανειλημμένα από την υπηρεσία του

κι υπέστη εκπαραθυρωτικές κυρώσεις για τις κατάπτυστες τοποθετήσεις του,

αλλά ως συνδικαλιστής τής Αστυνομίας

εμμένει να περιφέρει εξακολουθητικώς το σαρκίο του στις κάθε είδους τηλεοπτικές εκπομπές,

αποδεικνύοντας ότι -μεταξύ άλλων- διέπεται από αδηφάγο φιλαρέσκεια.

Ποιος Μαυρίκιος Μαυρικίου;

Ο Σταύρος Μπαλάσκας εμφανίζεται πλέον στο «γυαλί» συχνότερα από τον Μαυρίκιο.

Ο Σταύρος Μπαλάσκας είναι ο «Μαϊντανός» τής Ελληνικής Αστυνομίας,

ο Σταύρος Μπαλάσκας μαϊντανοποιεί την Ελληνική Αστυνομία.

 

Σε επίπεδο φιλοσοφικής προσέγγισης,

το σύνθημα «Οι Μπάτσοι πουλάνε την Ηρωΐνη» στηρίζεται σε τρεις έννοιες

που διαγκωνίζονται ποια θα αποκτήσει τον κομβικότερο ρόλο   

(ναι, όλα ξεκινούν από την Ηρωΐνη,

αλλά στη συνέχεια έρχονται να διεκδικήσουν τη «δόξα» οι «Μπάτσοι» και η Πώληση).

Ανεξάρτητα, λοιπόν, αν και πόσο(ι) μπάτσοι πουλάνε το εν λόγω καταστροφικό ναρκωτικό,

η Ηρωΐνη δεν είναι η μοναδική «πρέζα» που υπάρχει στη ζωή·

τουναντίον, κάθε πάθος που προσλαμβάνει ανεξέλεγκτες συνέπειες καλείται ως «πρέζα».

Ως εκ τούτων,

μία «πρέζα» που ευθύνεται για αναρίθμητους θανάτους ανθρώπινης σοβαρότητας και αξιοπρέπειας,

είναι η Δημοσιότητα.

 

Ο Σταύρος Μπαλάσκας είναι σεσημασμένος χρήστης Δημοσιότητας.

Όμως, πέρα από το «Φαίνεσθαι»,

πέρα από την επικοινωνιακή διάσταση τού πράγματος

και ανεξάρτητα από την απεγνωσμένη προσωπική ανάγκη,

υπήρξε -για πολλοστή φορά- μία άκρως προβληματική τοποθέτηση

που εξεστόμισε ο εν λόγω «μπάτσος»

και εκθέτει ανεπανόρθωτα την «ΕΛ.ΑΣ» αλλά και τις Δικαστικές Αρχές τής χώρας.

 

Το περιφερόμενο σαρκίο παρέστη την προηγούμενη Παρασκευή

στην εκπομπή «Super Κατερίνα» τής Κατερίνας Καινούργιου, 

όταν είχε μόλις ξεσπάσει σάλος από την είδηση

ότι ο γνωστός παραγωγός και παρουσιαστής Νίκος Κοκλώνης

ελέγχεται για σοβαρότατα αδικήματα οικονομικής φύσεως· 

συγκεκριμένα, ο εισαγγελέας Χαράλαμπος Βουρλιώτης

-ήτοι, ο λειτουργός που προΐσταται στην «Αρχή για το Ξέπλυμα Χρήματος»-  

συνέταξε πόρισμα-καταπέλτη ογδόντα σελίδων 

και εισηγείται την ποινική δίωξη τού Κοκλώνη

για φοροδιαφυγή, για απάτη εις βάρος τού Δημοσίου, για ξέπλυμα μαύρου χρήματος

και -κυρίως- για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης.

 

Κι όμως,

ενώ κάθε πολίτης θα επερίμενε

ότι το παριστάμενο όργανο τής Τάξης θα έπαιρνε θέση υπέρ τού Νόμου και τής Δικαιοσύνης,

ήρθε μία αδιανόητη δήλωση -και μάλιστα, με άκρως πομπώδες κι επιδεικτικό ύφος-

που ετόνισε την αβάσταχτη… μπαλασκότητα τού «Είναι»:

«Μού επιτρέπετε να πω κάτι φεύγοντας;

Για τον Νίκο…

Θέλω να πω στον Νίκο, επειδή είναι ένα υπέροχο παιδί,

ότι μόνο τα δέντρα που έχουν καρπούς χτυπάνε·

(με) τα δέντρα που δεν έχουν καρπούς, δεν ασχολείται κανένας.

Κι ο Νίκος έχει πολλούς καρπούς.

’Φχαριστώ που με καλέσατε.».

Μιλάμε για απόλυτη παρακμή. 
Μιλάμε για καθολική διάβρωση.
Ένας εν ενεργεία αστυνομικός αποθεώνει έναν πολίτη,
ο οποίος φέρεται -σύμφωνα με εκτενέστατο εισαγγελικό πόρισμα-
να έχει διαπράξει ιδιαζόντως παράνομες πράξεις και είναι οιονεί κατηγορούμενος για κακουργήματα.

Συνελόντι ειπείν,

ο Μπαλάσκας έχει εξάρτηση από τη Δημοσιότητα,

ο Μπαλάσκας κατήντησε εξάρτυση τού Κοκλώνη

και το διαχρονικό σύνθημα των ελληνικών τοίχων αποκτά πια τη μιντιακή διασκευή του:

«Οι Μπάτσοι πουλάνε την Κοκλωνίνη».

ΚΑΤΑΝΤΙΑ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos
https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης