Οι δύο όψεις τού ίδιου θλιβερού νομίσματος.
 

Είσαι παιδόφιλος; Κανένα πρόβλημα.

Είσαι πρεζέμπορας; Κανένα πρόβλημα.

Είσαι δολοφόνος; Κανένα πρόβλημα.

Είσαι απατεώνας; Κανένα πρόβλημα.

 

Η «Fasismos Teleshopping» σού έχει τη λύση:

Αν ανήκεις σε μία από τις προαναφερθείσες κατηγορίες

-ή ακόμη κι αν ανήκεις σε όλες τις προαναφερθείσες κατηγορίες-

υπάρχει η δοκιμασμένη μέθοδος που θα σε οδηγήσει στην Κάθαρση.

 

Όταν, λοιπόν, βρεθείς σε δύσκολη θέση, όταν θα κινδυνεύεις να αποκαλυφθείς,

θα επικαλεσθείς το τρίπτυχο «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια»

και αυτομάτως θα ενεργοποιήσεις το λοβοτομημένο τμήμα τής Κοινωνίας

που ακρίτως θα σε υποστηρίξει

(διότι, ως γνωστόν,

δεν γίνεται ένας «πατριώτης-άνθρωπος τού Θεού-οικογενειάρχης»

να προβαίνει σε ανήθικες και παραβατικές συμπεριφορές).
… 

 

Ουδόλως πρέπει να μάς εκπλήσσει αυτή η αντανακλαστική συμπεριφορά

που εμφανίζουν οι θιασώτες τού διαχρονικώς εξευτελιζόμενου Τριπτύχου·

κάθε έννοια που αντιπροσωπεύει την αγελαία Ανθρώπινη Φύση,

υπόκειται σε σκληροπυρηνικό μάρκετινγκ

που απαγορεύει την οποιανδήποτε δημόσια παραδοχή αποτυχίας·

υπάρχει πιο εκκωφαντικό παράδειγμα από το γεγονός

ότι η Καθολική Εκκλησία απέκρυπτε επί δεκαετίες

τις χιλιάδες περιπτώσεις παιδοφιλίας που σοβούσαν στους κόλπους της..;

 

Ως εκ τούτων, κάθε θιασώτης τού εν λόγω Τριπτύχου,

καθίσταται ταυτοχρόνως πελάτης και έμπορος·

η Πατρίδα, η Θρησκεία, η Οικογένεια,

χάνουν το πραγματικό τους νόημα, χάνουν τη σημασία τους, 

και καταντούν να είναι προϊόντα

που εκτίθενται προς πώληση και προς αγορά στο Δημόσιο Πανέρι.

 

Σέβομαι την πατρίδα κάθε ανθρώπου.

Σέβομαι τη θρησκεία κάθε ανθρώπου.

Σέβομαι την οικογένεια κάθε ανθρώπου.
Απεχθάνομαι την Καπηλεία. 

Απεχθάνομαι τον κάθε κάπηλο αυτών των ιδανικών,

ο οποίος εμφανίζεται ως βαρύγδουπος κήνσοράς τους
και ως αποκλειστικός εκπρόσωπός τους.

 

Ετούτο το σαθρό και έμπλεο γλοιωδίας φαινόμενο

βρίσκει -στο φετινό «Survivor»- την απόλυτη ενσάρκωσή του

στο πρόσωπο ενός παρατραγουδιάρη τραγουδιστή,

ο οποίος μέσα από τη συμμετοχή του στο «ριάλιτι επιβίωσης»

βρήκε την ευκαιρία να ξεφύγει από την καλλιτεχνική νεκροφάνειά του

και να μάς θυμίσει με τον πλέον εκκωφαντικό τρόπο

ότι οι επιτυχίες που είχε κάνει κατά τη μακρινή δεκαετία τού ’90

διόλου τυχαία δεν είχαν την ανάλογη συνέχεια.

 

Ένας 44χρονος που επικαλείται διαρκώς την Ελλάδα

(και εν γένει τον Ελληνισμό),

ένας 44χρονος που επικαλείται διαρκώς τον Θεό,

ένας 44χρονος που επικαλείται διαρκώς την οικογένειά του

(εν προκειμένω, τη γυναίκα του και το παιδί του).

Η Απόλυτη Καπηλεία. Η Απόλυτη Ευτέλεια.

 

Το Ελληνικό Διαδίκτυο είναι γεμάτο από μηνύματα αποδοκιμασίας

για το συγκεκριμένο άτομο·

χωρίς την παραμικρή αριθμητική υπερβολή,

υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες αναρτήσεις υπό τη μορφή tweets,

όπου δεσπόζουν η προτροπή «Φύγε»

και οι χαρακτηρισμοί «τεμπελχανάς», «κηφήνας», «παράσιτο».

 

Πράγματι·

ο 44χρονος παραπέμπει με τις αγωνιστικές επιδόσεις του σε περιφερόμενο κουφάρι,

καθώς είναι κυριολεκτικά και αδιαμφισβήτητα ο τελευταίος τροχός τής άμαξας.

Και το χειρότερο..;

Αποφασίζει ο ίδιος πότε θα αγωνιστεί,

με συνέπεια να αλλοιώνει

-υπό την πλήρη ανοχή, πλήρη στήριξη και πλήρη προώθηση από την παραγωγή-

το concept που λέγεται «Survivor».

 

Φιλότιμο μηδέν. Τσίπα μηδενική. Αξιοπρέπεια μηδενική.

Το υψηλό εβδομαδιαίο παραδάκι να μπαίνει στην τσεπούλα

και τα υπόλοιπα περνούν σε ύστατη μοίρα.

Μοναδική πρεμούρα αποτελεί για τον 44χρονο παρατραγουδιάρη τραγουδιστή,

πώς θα αναπληρώσει την αγωνιστική ανυπαρξία του

με ανυπάρκτου ηθικής υπερ-αξία.

 

Όντως, είναι πρώτος στον Λαϊκισμό, στη Γελοιότητα, στην Κλάψα, στην Καπηλεία·

ήταν αρκετό να τον άκουγες

-άμα τη ανακοινώσει τής πρώτης υποψηφιότητάς του προς αποχώρηση-

να επικαλείται εξακολουθητικώς την έννοια «Κόσμος»

και να μνημονεύει εξακολουθητικώς την Ελλάδα, τον Θεό και την οικογένειά του,

ώστε να αντιλαμβανόσουν τι «εργάκι» θα εβλέπαμε στη συνέχεια.

Όπερ και εγένετο…

 

Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι ο Ατζούν Ιλίτζαλι, ο παραγωγός τού «Survivor»·

ένας πρώην αθλητικός ρεπόρτερ και παρουσιαστής ταξιδιωτικής εκπομπής

που ανελίχθη ταχύτατα υπό τας ευλογίας τού φασιστικού καθεστώτος Ερντογάν,

φτάνει να είναι εκατομμυριούχος

και ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού στην Τουρκία

(όποιος γνωρίζει στοιχειωδώς τι συμβαίνει στη γείτονα χώρα,

ξέρει ότι διοικείται από μία στυγνή χούντα

που προσπαθεί λυσσαλέα να επιβάλει τη Μονοφωνία

και -εκτός ελαχίστων φωτεινών περιπτώσεων- τα έχει καταφέρει).

 

Το «Survivor» είναι ένα προϊόν·

ένα προϊόν που επιδιώκει την Επιτυχία και την κυριαρχία του στην Αγορά.

Θεμιτή επιδίωξη μεν, ελεγχόμενος ο τρόπος δε.

 

Εδώ μιλάμε για μία τηλεοπτική εκπομπή

(και μάλιστα, για εκπομπή υψηλής απήχησης)·

με δεδομένη, λοιπόν,

την τεράστια ισχύ που -είτε μάς αρέσει, είτε δεν μάς αρέσει- διαθέτει η Τηλεόραση,

οι ιθύνοντες τού «ριάλιτι επιβίωσης» θα έπρεπε να ήταν ιδιαιτέρως προσεκτικοί

στα πρότυπα που προωθούν και διασπείρουν προς την Ελληνική Κοινωνία.

Όμως, μπρος στα Φράγκα,

να πά’ να γαμηθούν ΚΑΙ η Πατρίδα, ΚΑΙ η Θρησκεία, ΚΑΙ η Οικογένεια.

 

Απαιτήσεις από τον παραγωγό που είναι ευνοούμενος τού Ερντογάν, δεν έχω·

αντιθέτως, θεωρώ ως απολύτως αναμενόμενη εξέλιξη,

ότι την ίδια ύποπτη εύνοια που απέλαβε από το χουντικό καθεστώς τής Τουρκίας,

την προσφέρει απλόχερα σε έναν 44χρονο μεσαιωνιστή,

που αν δεν είχε ελληνική υπηκοότητα, αν δεν ήταν ελληνόφωνος αλλά τουρκόφωνος,

θα ήταν οπαδός τού Ερντογάν.

 

Πρόκειται για συγκλονιστική αντιφατικότητα·

άτομα σαν τον 44χρονο παρατραγουδιάρη τραγουδιστή,

άτομα που μισούν τον γειτονικό λαό

και τον συμπυκνώνουν στη ρατσιστική μεγέθυνση «Τουρκαλάδες»,

αν είχαν γεννηθεί στην απέναντι μεριά τού Αιγαίου θα μισούσαν τούς Έλληνες.

Εν κατακλείδι, έχουμε να κάνουμε με σκουριασμένα μυαλά,

που -επί τής ουσίας- βρίσκουν στο τρίπτυχο «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια»

μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να καλύπτουν τις προσωπικές μειονεξίες τους

και τα ανομήματά τους.

 

Είναι σαφές ότι εδώ και πέντε μήνες ο παραγωγός τού «Survivor»

-υπό την αρωγή των Ελλήνων συνεργατών του-

μεροληπτεί κατάφωρα υπέρ τού 44χρονου παραληρηματικού λαϊκιστή,

διότι βλέπει στο πρόσωπό του έναν ψηφοφόρο τού Ερντογάν

(τι νομίζετε·

κι οι ψηφοφόροι τού Ερντογάν το ίδιο «τρίπτυχο» θα επικαλούνταν

αν έσφαζαν σύμπαντα τον Ελληνικό Πληθυσμό στον δρόμο προς την Άλωση τής Αθήνας).

 

Όπερ μεθερμηνευόμενον,

οι ευθύνες τής ημεδαπής παραγωγής είναι τεράστιες, 

καθώς έρχεται σε ευθεία αντιδιαστολή με τις θέσεις τής Ελληνικής Πολιτείας. 

Δεν γίνεται, από τη μία,

να καταδικάζεται μετά βδελυγμίας η προκλητικότητα τής Τουρκίας,

να κινητοποιούνται πολιτικώς και ειδησεογραφικώς -παντί τρόπω- 

τα (δήθεν) εθνικά και θρησκευτικά αντανακλαστικά των Ελλήνων,

και από την άλλη,

να υπάρχει αυτή η χαρούμενη συνεργασία 

με τον τρισευτυχή χασκογελούντα ευνοούμενο τού χιτλερίζοντος «serial killer». 

 

Ανακολουθία Λόγων και Έργων.

Η Θεοποίηση τού Συμφέροντος.

Όπως έλεγε κάποτε με έξοχα δηκτικό τρόπο

ο μεγάλος κωμικός τής πρώτης εποχής τού Κινηματογράφου, ο Γκράουτσο Μαρξ..:

«Αυτές είναι οι Αρχές μου κι αν δεν σάς αρέσουν έχω κι άλλες…».

 

Η Διασταλτικότητα των Αρχών, των Αξιών, των Ιδανικών.

Εντάξει,

ναι μεν ο 44χρονος παραληρηματικός λαϊκιστής έχει δηλώσει στο πρόσφατο παρελθόν

ότι είναι περήφανος

που ακολούθησε την ομοφοβική συμβουλή τού πατέρα του και δεν έγινε «αδερφή»,

αλλά ακόμη να απαντήσει στα σαφέστατα υπονοούμενα

που άφησε προ μερικών ετών η Τζένη Χειλουδάκη

για τις προσωπικές συναντήσεις τους.

Όπως επίσης,

δεν έχει πρόβλημα να χαμουρέψει αφελή συμπαίκτη του

προκειμένου να παραγάγει ένα ακόμη ιντριγκαδόρικο «happening». 

 

Επιμύθιο:

Το φετινό «Survivor» είχε μία πλειάδα χαρακτήρων·

άλλοι εξέπεμψαν την Αλήθεια, τη Δικαιοσύνη, την Ευφυΐα, την Αξιοπρέπεια

και άλλοι το Ψέμα, τη Ραδιουργία, τη Βλακεία, την Ξευτίλα.

Έγκειτο καθαρά στον προσανατολισμό τής παραγωγής

για τα πρότυπα που εν τέλει θα προωθούνταν στην Κοινωνία.

 

Ο παραγωγός και ευνοούμενος τού Ερντογάν

-συνεπικουρούμενος από τούς ελληνόφωνους συνεργάτες του-

δεν μάς άφησαν την παραμικρή αμφιβολία για τις προθέσεις τους·

σε μία εποχή που οι δύο γειτονικοί λαοί δυστυχούν,

ο «Κοινωνικός Αυτοματισμός» γίνεται όπλο

προκειμένου να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος αποπροσανατολισμός

από τα φλέγοντα ζητήματα τής καθημερινής επιβίωσης,

οπότε επελέγη να διατυμπανιστεί ως πρότυπο

ότι στη ζωή μπορείς να πιάσεις την «Καλή»

αν είσαι ένας τεμπελχανάς, ένας «κηφήνας», ένα παράσιτο, ένα «περιφερόμενο κουφάρι».

Βρες κάποιον που θα δεχθεί να σε (ακριβο)πληρώνει για να παρασιτείς

και τα υπόλοιπα άσ’ τα πάνω του…

 

Επί τού Πιεστηρίου:

Αν έχετε την παραμικρή αμφιβολία

για τις πραγματικές προθέσεις τού παραγωγού τού «Survivor»,

δείτε αυτήν την αναίσχυντη φωτογραφία που ανήρτησε χθες, τη 19η Μαΐου,

ανήμερα τής Ημέρας Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ποντίων.

 

Αυτός ο έμπορας, αυτός ο ευνοούμενος τού Ερντογάν,

επιχαίρει δημοσίως για την εθνική εορτή τής Τουρκίας,

καθώς στις 19 Μαΐου 1919 ο Κεμάλ Ατατούρκ κατέφθασε στη Σαμψούντα

και εσήμανε με την άφιξή του την έναρξη τού πολέμου

που -μετά από τη σφαγή και τον ξεριζωμό τού Ποντιακού και Μικρασιατικού Ελληνισμού-

οδήγησε στο οθωμανικών χαρακτηριστικών σύγχρονο τουρκικό κράτος.

 

Όχι,

δεν ισχυρίζομαι ότι ο ευνοούμενος τού ζαβού φασίστα Ερντογάν

θα έπρεπε να απαρνηθεί την εθνικότητά του προς χάριν τής Ελλάδος.

Όμως, με δεδομένο ότι παράγει (και) το ελληνικό «Survivor»,

θεωρώ πως πρόκειται για επιδεικτική έλλειψη τακτ και για καραμπινάτη ασέβεια,

να προβαίνει σε μία στυγνή μιλιταριστική ανάρτηση

όπου δεσπόζει η κυνική αδιαφορία του για το γεγονός

ότι η Ελλάδα πενθεί την ίδια ημέρα για 330.000 σφαγιασθέντες Ποντίους.

 

Και ξέρετε ποια είναι η υπέρτατη Νεοελληνική Κατάντια;

Υπάρχουν αρκετοί «Ελληναράδες» που συνεχίζουν να παρακολουθούν αρειμανίως

το «Survivor» τής Σαπίλας, τής Τοξικότητας και τής Ξευτίλας,

περιμένοντας με αδημονία πότε θα έρθει η αναμέτρηση «Ελλάδα-Τουρκία»,  

για να πανηγυρίσουν έξαλλα τον γαλανόλευκο θρίαμβο

και να δουν τούς «Τουρκαλάδες» να κατατροπώνονται  

(το αντίστοιχο, βεβαίως, συμβαίνει και με τούς εξ Ανατολής ομοίους τους).

 

Καμία σωτηρία για όλους αυτούς, είτε είναι ελληνόφωνοι, είτε είναι τουρκόφωνοι.

Διόλου τυχαίο ότι αυτό το 44χρονο ον 

προσωποποιεί ΚΑΙ την Ελλάδα, ΚΑΙ την Τουρκία, που ΔΕΝ θέλουμε.

Παντού ίδιοι αυτοί οι «Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια».

Παντού ίδιοι.

Καπηλεία και Άγιος ο Θεός, Καπηλεία και Άγιος ο Αλλάχ.

 

Το φετινό «Survivor» είναι το «Survivor» τής Καπηλείας.

ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ πια το «Survivor», ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΞΕΥΤΙΛΑ.

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)