Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η MG είναι ξανά μία από τις πρωταγωνιστρίες αυτοκινητοβιομηχανίες τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα. Η τεχνολογία αλλά και η ποικιλία μοντέλων που προσφέρει είναι οι κυριότεροι λόγοι που την έχουν κάνει να είναι μία από τις καλύτερες επιλογές στον χώρο των τεσσάρων τροχών και μάλιστα το απόλυτο «εργαλείο» της, δεν έχει φτάσει ακόμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

MG Cyberster

Το Cyberster που αναμένεται το προσεχές καλοκαίρι στην αγορά, είναι μια νέα γενιά αυτοκινήτου επιδόσεων που σηματοδοτεί ένα ηλεκτρικό ορόσημο στην ιστορική πορεία της MG.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δίθυρο ηλεκτρικό roadster θα αποδίδει 536 άλογα και θα έχει ιδιαίτερο στυλ με πανέμορφο εσωτερικό αλλά και εντυπωσιακές πόρτες.  Αναμένεται να κυκλοφορήσει σε δύο διαφορετικές εκδόσεις: Cyberster Trophy και Cyberster GT.

Η εισαγωγική έκδοση Cyberster Trophy θα είναι πισωκίνητη με την ισχύ να προέρχεται από έναν ενιαίο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που παράγει 340 ίππους και 454 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να κάνει το 0-100 σε 5 δευτερόλεπτα.

Η κορυφαία έκδοση Cyberster GT θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα με την συνολική ισχύ να φτάνει τα 536 άλογα και την ροπή τα 725 Nm με το 0-100 να έρχεται σε μόλις 3.2 δευτ.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν μια μπαταρία 77 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία (κατά WLTP) 508χλμ. για την έκδοση Trophy και 450 για την GT, που είναι αρκετά αξιοσέβαστα νούμερα, ενώ η ταχύτητα τ φόρτισης 10-80% είναι στα 38 λεπτά με φορτιστή 150 kW.

Τα οχήματα διαθέτουν τέσσερις λειτουργίες οδήγησης – Comfort, Custom, Sport και Track – επιτρέποντας στους οδηγούς τους να αξιοποιούν στο έπακρο κάθε κατάσταση ενώ υπάρχουν στον στάνταρ εξοπλισμό φρένα Brembo και αναγεννητική πέδηση τριών βαθμών.

Η εταιρεία αναφέρει ότι υπάρχουν πέντε εξωτερικά χρώματα για να επιλέξετε, με το New English White και το Vibrant Inca Yellow να είναι δύο από αυτά, ενώ αν ληφθούν υπόψη όλοι οι συνδυασμοί χρωμάτων εσωτερικού, εξωτερικού και οροφής, υπάρχουν πάνω από 32 επιλογές.

Άλλα σχεδιαστικά στοιχεία περιλαμβάνουν την μαλακή οροφή που μπορεί να αναδιπλωθεί σε 15 δευτερόλεπτα σε ταχύτητες έως 50χλμ./ώρα την ώρα που το Trophy προσφέρει ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών, ενώ το GT ζάντες επιδόσεων 20 ιντσών και ελαστικά Pirelli P Zero.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η διάταξη τριών οθονών με μια οθόνη 10,25 ιντσών για τον οδηγό, η οποία πλαισιώνεται από δύο οθόνες 7 ιντσών. Στη συνέχεια, στο κέντρο, μια πρόσθετη οθόνη ελέγχει πράγματα όπως το infotainment και το HVAC. Το Apple CarPlay και το Android Auto είναι στάνταρ, όπως και το ηχοσύστημα Bose, οι κάμερες παρκαρίσματος 360 μοιρών και μια εκτεταμένη σουίτα συστημάτων υποστήριξης οδηγού που περιλαμβάνουν πράγματα όπως το προσαρμοζόμενο cruise control και την προειδοποίηση τυφλών σημείων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης