Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα για αυξημένες προκρατήσεις τουριστών από την Ολλανδία προς Ελλάδα το 2020, προέκυψαν από τη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της χώρας «Vakantiebeurs 2020» στην Ουτρέχτη, η οποία πραγματοποιήθηκε από 15 έως 19 Ιανουαρίου, όπου συμμετείχε ο ΕΟΤ.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η Ελλάδα αναδείχθηκε ως ο καλύτερος προορισμός διασκέδασης από την τουριστική πλατφόρμα Reisgraag.nl, επιβεβαιώνοντας την αγάπη των Ολλανδών για το ελληνικό γλέντι.

Στις συναντήσεις που είχαν με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Κάτω Χωρών, οι Ολλανδοί τουριστικοί πράκτορες έδειξαν ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι οι μέχρι τώρα κρατήσεις παρουσιάζουν αύξηση, σε σχέση με τις αντίστοιχες της περυσινής περιόδου, καθώς το μερίδιο του “Τhomas Cook” έχει ήδη απορροφηθεί από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς.

Ταυτόχρονα αυξάνει ο αριθμός θέσεων στις αεροπορικές γραμμές που συνδέουν απ’ ευθείας την Ολλανδία με 20 ελληνικούς προορισμούς, καθώς εντάσσονται επιπλέον νέα δρομολόγια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ολλανδική αγορά ακολουθεί τα τρία τελευταία χρόνια συνεχή ανοδική πορεία, με έτος ορόσημο το 2019, που έσπασε το φράγμα του ενός εκατομμυρίου Ολλανδών επισκεπτών στη χώρα μας.

Η Κρήτη παραμένει ο πρώτος αγαπημένος προορισμός τους και ακολουθεί η Κως. Για πρώτη φορά, η Ζάκυνθος πέρασε στις προτιμήσεις την Ρόδο και την Κέρκυρα. Έπονται η Σάμος, η Λέσβος, η Κεφαλονιά, η Κάρπαθος και η Χαλκιδική.

Στο περίπτερο του ΕΟΤ μετείχαν 16 συνεκθέτες, μεταξύ των οποίων οι Περιφέρειες: Βορείου Αιγαίου, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας, οι Δήμοι Β. Τζουμέρκων και Ναυπλιέων και ο Οργανισμός Προβολής Χαλκιδικής.

Τιμώμενος προορισμός στο ελληνικό περίπτερο της Vakantiebeurs 2020 ήταν φέτος η Λευκάδα, με αφορμή τη νέα πτήση του Corendon προς το νησί.

Η ελληνική πλατεία της έκθεσης διακοσμήθηκε από φωτογραφικό υλικό των 100 Ολλανδών bloggers, που ταξίδεψαν στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της καμπάνιας #ilovegriekenland του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών.

Η διευρυμένη καμπάνια προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,είχε στόχο την παρουσίαση της χώρας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, μέσω διαμορφωτών κοινής γνώμης (influencers) για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Την πρώτη ημέρα της έκθεσης παραβρέθηκαν σε ειδική εκδήλωση, ογδόντα (80) bloggers και έκαναν αναρτήσεις στα social media με φωτογραφίες τους από την Ελλάδα. Ταυτόχρονα, δήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τη νέα επικοινωνιακή δράση του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών για την προβολή της Ελλάδα μέσω 100 μοναδικών αξέχαστων εμπειριών, που θα βιώσουν bloggers, vloggers και instagrammers σε 100 διαφορετικούς ελληνικούς προορισμούς.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, διοργανώθηκαν τρία (3) show μαγειρικής και παρουσιάστηκαν συνταγές με βάση το μαύρο σκόρδο Βόλου από τον Έλληνα σεφ Γρηγόρη Χέλμη και vegan φασολάδας με παρθένο ελαιόλαδο από την Ολλανδέζα σεφ Annelieke van Woerkom.

Σημειώνεται ότι η ολλανδική αγορά είναι η πέμπτη σε σειρά μετά το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και την Γαλλία σε αφίξεις για την Ελλάδα, καταδεικνύοντας πλέον το σταθερό ενδιαφέρον των Ολλανδών για ταξίδια στη χώρα μας.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Trends & Tourism, που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο Travel Congress, στο πλαίσιο της έκθεσης, αναμένεται αύξηση κατά 24% στον αριθμό των Ολλανδών που θα πάνε διακοπές στο εξωτερικό έως το 2030. Ποσοστό που αντιστοιχεί σε 44 εκατ. τουρίστες, δεδομένης και της σταθερά ανοδικής πορείας της οικονομίας της χώρας.