Αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις της Dior στην ελληνική αγορά ειδών πολυτελείας

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017, 11:51
Αύξηση σημείωσαν οι πωλήσεις της Dior στην ελληνική αγορά ειδών πολυτελείας
Αύξηση 13,4% σημείωσαν οι πωλήσεις της Dior Hellas για το 2016 επιβεβαιώνοντας την ισχυρή τάση ανάκαμψης που παρουσιάζει η ελληνική αγορά των ειδών πολυτελείας, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις για την Dior Hellas το 2016 έφτασαν τα 15,231 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 13,436 εκατ. του 2015, με τη μεγαλύτερη αύξηση 21,4% να καταγράφουν τα αρώματα του οίκου (Sauvage, Poison Girl, Miss Dior).

Σημαντική αύξηση 11,6% παρουσιάστηκε και στις κρέμες (Capture Totale, Prestige), ενώ αύξηση 5,8% σημειώθηκε στα προϊόντα make-up (Diorskin Forever).



Μάλιστα, η σημαντική αύξηση στις πωλήσεις έρχεται σε συνέχεια της στρατηγικής επιλογής του Οίκου Christian Dior, που είναι μέλος του Ομίλου LVMH, του μεγαλύτερου ομίλου με είδη πολυτελείας στον κόσμο, να ενισχύσει την παρουσία του στην Ελλάδα.

Η Dior Hellas, 100% θυγατρική της γαλλικής πολυεθνικής, επενδύει στη συνεχή ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της με συστηματική εκπαίδευση και ειδικά σεμινάρια κατάρτισης, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Οίκου διεθνώς.



Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, παράλληλα με την ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών, η Dior Hellas κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλες τις εταιρείες του Οίκου Dior παγκοσμίως, κατά τη διαδικασία πολύμηνης αξιολόγησης που πραγματοποίησε ο Οίκος στο σύνολο των καταστημάτων και των θυγατρικών του σε όλο τον κόσμο. Κατά τη διαδικασία της εφετινής αξιολόγησης που βασίστηκε στα πιο αυστηρά διεθνή πρότυπα του Οίκου Dior, το προσωπικό πωλήσεων της Dior Hellas κατέκτησε την κορυφή ξεπερνώντας την Dior France, την Dior Spain, την Dior Switzerland κτλ, ενώ η συγκεντρωτική βαθμολογία της ελληνικής θυγατρικής ήταν αρκετά υψηλότερη και από τον παγκόσμιο μέσο όρο.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017, 13:35