Η Ryanair, αγαπημένη αεροπορική εταιρίας της Ευρώπης, σήμερα (5 Μαΐου) ανακοίνωσε τα στατιστικά στοιχεία των πελατών και του συντελεστή πληρότητας για τον Απρίλιο, διαθέσιμα παρακάτω:

• Η κίνηση αυξήθηκε κατά 16% σε 9 εκ πελάτες.
• Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 7 μονάδες αγγίζοντας το 91%.
• Η ετήσια κίνηση μέχρι τον Απρίλιο αυξήθηκε κατά 12% σε 91.8 εκ πελάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Επικεφαλής Marketing της Ryanair, Κenny Jacobs δήλωσε:

«H κίνηση Απριλίου της Ryanair αυξήθηκε κατά 16% σε 9 εκ. πελάτες, καθώς ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε σημαντικά κατά 7 μονάδες αγγίζοντας το 91%, χάρη στους χαμηλότερους ναύλους μας, στην δυνατότητα κρατήσεων νωρίτερα και στην συνεχόμενη επιτυχία του πελατειακού μας προγράμματος “Always Getting Better”, το οποίο εξακολουθεί να προσφέρει καλύτερους συντελεστές πληρότητας στο σημαντικά ανεπτυγμένο θερινό μας πρόγραμμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τα νέα μας δρομολόγια, αυξημένες συχνότητες και την υπηρεσία Business Plus, οι πελάτες μας μπορούν να ανυπομονούν για περισσότερες βελτιώσεις στην εξυπηρέτηση, καθώς το 2015 διανύουμε το 2ο έτος του AGB προγράμματός μας, το οποίο συμπεριλαμβάνει νέα ιστοσελίδα και εφαρμογή, νέο εσωτερικό αεροσκαφών, νέα στολή για τα μέλη του πληρώματος θαλάμου επιβατών και inflight μενού, χαμηλότερες χρεώσεις αεροδρομίων και υπέροχες ψηφιακές καινοτομίες όπως το‘hold the fare’, περιεχόμενο προορισμών και υπηρεσία σύγκρισης τιμών».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης