ΠΚ

Σε ορισμένα σούπερ μάρκετ παρατηρήθηκε το φαινόμενο της άρνησης κατ’ οίκον μεταφοράς παραγγελίας ειδών πρώτης ανάγκης διότι το συνολικό ποσό δεν ξεπερνούσε τα 40 ευρώ. Εξηγούμεθα. Η μεταφορά κατ΄οίκον μίας παραγγελίας δεν είναι ούτε δώρο ούτε ιδιαίτερη παροχή υπηρεσίας. Λόγω επιδημίας πρόκειται για μέτρο προφύλαξης ιδιαίτερα των ομάδων υψηλού κινδύνου. Με λίγα λόγια, ο κάθε manager ενός σούπερ μάρκετ δεν επιλέγει τους πελάτες στους οποίους θα μεταφέρει την παραγγελία. Αντιθέτως οφείλει να εξυπηρετήσει ανεξαρτήτως συνολικού ποσού παραγγελίας όλους τους πελάτες, ώστε να αποσυμφορηθεί το κατάστημά του και να αποφευχθεί συνάθροιση πολιτών. Είναι τόσο απλό. Απλούστερο και από το αυγό του Κολόμβου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προσοχή. Υπάρχουν υπερήλικες οι οποίοι δεν πρέπει να μετακινηθούν και των οποίων οι ανάγκες είναι πολύ περιορισμένες. Υπάρχουν ασθενείς με υποκείμενα νοσήματα οι οποίοι δεν πρέπει να μετακινηθούν και δεν διαθέτουν οικονομική άνεση και άρα δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα 40 ευρώ ανά παραγγελία. Η λεγόμενη εταιρική ευθύνη, κύριοι managers, σε περίοδο πανδημίας ας μην καταντήσει ένα απλό διαφημιστικό σύνθημα κενό περιεχομένου!

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης