Πληροφορίες για το αεροδρόμιο, αλλά και για την πόλη της Αθήνας, θα προσφέρει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνώνστους Κινέζους επισκέπτες του, μέσα από τη νέα, πρωτοποριακή εφαρμογή που υλοποίησε μαζί με την Toorbee, για το κινεζικό «We Chat»!

Με την εφαρμογή «AIΑ – Toor bee We Chat Mini app», το αεροδρόμιο της Αθήνας προσφέρει στους Κινέζους επισκέπτες το πιο κατάλληλο, φιλικό και εύχρηστο περιβάλλον στη γλώσσα τους και γίνεταιένα από τα πρώτα «China – ready» αεροδρόμια της Ευρώπης. Απλώς με το σκανάρισμα ενός QRcode που βρίσκεται σε εμφανή σημεία στους χώρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, οι Κινέζοι ταξιδιώτεςμπορούν πλέον να αντλούν πληροφορίες για το σύνολο των υπηρεσιών του αεροδρομίου, αλλά και για ό,τι συμβαίνει στην πόλη της Αθήνας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με περισσότερους από 1.000.000.000 ενεργούς χρήστες το μήνα, το We Chat είναι το κύριο εργαλείο για σχεδόν όλους τους χρήστες τηλεφώνων στην Κίνα, ενώ το We Chat Mini app όπου διατίθεται η εφαρμογή του ΔΑΑ, έχει περισσότερους από 400.000.000 μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, το αεροδρόμιο κάνει ακόμα ένα σημαντικό βήμα προς την κινεζική αγορά, η οποία, παρά την εξαιρετική δυναμική και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της, δεν έχει αξιοποιηθεί ακόμα επαρκώς στην Ευρώπη.

Βίντεο από την εκδήλωση:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Σύμφωνα με τον κ. Γιώργο Δημητριάδη, Διευθυντή Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, «Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών με καινοτόμες ιδέες στο πλαίσιο της διαρκούς βελτίωσης των υπηρεσιών του προς το ταξιδιωτικό κοινό, συνεργάσθηκε με μια πρωτοπόρο ελληνική startup, την Toorbee, για να δημιουργήσει την πρώτη εφαρμογή στην Ελλάδα που απευθύνεται αποκλειστικά στους Κινέζους ταξιδιώτες. Έτσι ευελπιστούμε ότι θα διευκολύνουμε την παραμονή τους εδώ και θα τους προφέρουμε τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν υπηρεσίες και ευκαιρίες στα καταστήματα του αεροδρομίου αλλά και στην πόλη της Αθήνας.»

O Γιώργος Παπαχρήστου, CEO της Toorbee, δήλωσε επίσης: «Η ομάδα της Toorbee είναι ενθουσιασμένη με την έναρξη της στρατηγικής συνεργασίας με τον ΔΑΑ, μέσω του launch του AIA-Toorbee We chat Mini App. Η συνεργασία αυτή δείχνει την καινοτομία και το όραμα της διοίκησης του ΔΑΑ να γίνει ένα από τα πρώτα China-ready αεροδρόμια της Ευρώπης και παράλληλα αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις τεχνολογικές λύσεις και στο επιχειρηματικό μοντέλο της Toorbee. Στόχος μας είναι η επέκταση της συνεργασίας μας με τον ΔΑΑ και σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.»

Ο General Manager της Air China / Athens Office, FanHe Yun, είπεσχετικά:«Ολοκληρωμένες πληροφορίες στα κινεζικά, για το αεροδρόμιο, αλλά και για τις μεταφορές, τις υπηρεσίες και τις αγορές στην Αθήνα, είναι το νέο, πολύ σημαντικό βήμα που κάνει ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Κινέζων ταξιδιωτών. Χάρη στην ανάπτυξη της εφαρμογής We Chat Mini app από το αεροδρόμιο της Αθήνας, με την υποστήριξη της Toorbee, οι πληροφορίες για τον Κινέζο επισκέπτη είναι πλέον εύκολα διαθέσιμες μέσω του We Chat, του κύριου εργαλείου εφαρμογής για σχεδόν όλους τους χρήστες τηλεφώνων στην Κίνα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για όλες τις προσπάθειες που καταβάλλει για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Κινέζων ταξιδιωτών –όχι μόνο στο χώρο του αλλά και στην πόλη- και, φυσικά, και την Toorbee, για τη συμβολή της σε αυτή τη σημαντική υπηρεσία.»

Φωτογραφίες από την εκδήλωση:

Η ομάδα του αεροδρομίου, της Toorbee και της AirChina, με τον Pepper, το ρομπότ του αεροδρομίου να «κλέβει την παράσταση»

Ο Ding Yonghua, Counsellor, Embassy of the People’s Republic of China, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, και ο Fan He Yun, Air China General Manager, Athens Office

Ο Γιώργος Δημητριάδης, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΔΑΑ, η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ ΔΑΑ, και ο Γιώργος Παπαχρήστου, CEO της Toorbee

 Ο Pepper του αεροδρομίου, επιδεικνύει τη νέα εφαρμογή για τους Κινέζους επισκέπτες μας!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης