Υποσχέθηκε υπηρεσίες ομορφιάς και θεραπείες αδυνατίσματος, δεν τις παρείχε ποτέ στους πελάτες, διέκοψε τις δραστηριότητες και δεν επέστρεψε ποτέ τα χρήματα.
Ινστιτούτο αισθητικής, προσωπικής φροντίδας και αδυνατίσματος, που προσέφερε επιλογές πολύμηνων προγραμμάτων βρέθηκε στο στόχαστρο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και μετά από ελέγχους επιβλήθηκε πρόστιμο 70 χιλιάδων ευρώ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση είναι πλήθος οι καταγγελίες που φθάνουν στις αρμόδιες υπηρεσίες και ως φαίνεται οι επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας θα βρεθούν στο στόχαστρο μέχρι τα Χριστούγεννα. Ειδικά, αυτές που ζητούν να προπληρωθούν για τις υπηρεσίες αυτές, προσφέροντας σχετικά προγράμματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου αναφέρει:

«Διοικητικό πρόστιμο ύψους 70.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε επιχείρηση που παρέχει υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας επειδή παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών και έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, ενώ δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για μη παρασχεθείσες υπηρεσίες.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή εξετάζει πλήθος παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών που προπλήρωσαν επιχειρήσεις για να τους παρέχουν υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας, αλλά οι εν λόγω επιχειρήσεις έκλεισαν αιφνίδια χωρίς να έχουν ολοκληρώσει την παροχή των υπηρεσιών, για τις οποίες οι καταναλωτές κατέβαλαν τίμημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ενημερώνονται οι καταναλωτές που έχουν ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή καταγγελίας της σύμβασης ότι υποχρεούνται να καταβάλουν μόνο το κόστος των υπηρεσιών που αποδεδειγμένα τους έχουν παρασχεθεί από τις ανωτέρω επιχειρήσεις [Υ.Α. Ζ1-1262/2007, άρθρο 3 παρ.2 και 3 (ΦΕΚ Β΄ 2122)]».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης